فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از کشف محموله قاچاق قرص و داروهای غیرمجاز به ارزش تقریبی 700 میلیون ریال توسط پلیس امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 31 October 2016

فرهنگ نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش داروهای غیرمجاز بدنسازی در منطقه ای از تبریز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، موفق شدند انبار نگهداری کالای قاچاق را شناسایی کرده و دو نفر از اعضای باند قاچاق را طی یک عملیات غافلگیرانه در محل دستگیر کنند.

نوروزی افزود: متهمان به همراه اقلام مکشوفه که شامل بیش از 31 نوع انواع قرص و داروهای غیرمجاز بود، با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی در آسیب شناسی موضوع، عواملی همچون سودجویی مالی و راحت طلبی افراد را در ارتکاب به جرایم به ویژه قاچاق کالاهای ممنوعه دخیل دانست.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز  در خصوص مصرف داروهای غیرمجاز بدنسازی هشدار داد و گفت: مصرف اینگونه مواد یکی از معضلات جامعه است که زیان های بهداشتی زیادی در بردارد و می تواند ورزشکاران را در معرض خطر جدی قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار