شیرزاد یعقوبی شهردار پیشوا گفت: یک دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل و رفاه مسافران قطار حومه ای تهران – پیشوا اختصاص یافت .
کد خبر: ۳۲۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 02 November 2016
شیرزاد یعقوبی شهردار پیشوا از اختصاص یک دستگاه اتوبوس جهت استفاده مسافران قطار شهری تهران – پیشوا خبرداد و گفت : با توجه به افزایش قطار های حومه ای تهران – پیشوا و استفاده حداکثری شهروندان از ناوگان ریلی این مهم را در دستور کار قرار دادیم .

 وی افزود : با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده و اعلام ساعات حرکت قطار های حومه ای استان تهران ، یک دستگاه اتوبوس جهت تردد همشهریان قرار گرفت که مسافران گرامی می توانند همه روزه در ساعات ۵ و ۵:۴۰ و۹:۳۰ و۱۴و ۱۶ و ۱۸ از این سرویس حمل و نقل استفاده نمایند .

 شهردار پیشوا در ادامه به مسیر ها و ایستگاه های بین راهی این اتوبوس اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی و کارشناسی های بعمل آمده ، ایستگاه اول این اتوبوس میدان نقش جهان است که طبق زمانبندی های مشخص شده از ایستگاه های میدان آزادی ، میدان شهید چمران و میدان امام خمینی گذر و به سمت ایستگاه قطار بین شهری حرکت می کند.

 وی تصریح کرد : طبق زمان های اعلام شده توسط راه آهن ، مسافرانی که از تهران حرکت و در ایستگاه پیشوا پیاده می شوند ، می توانند از سرویس های برگشت این اتوبوس استفاده نمایند.

 وی در پایان اظهار داشت : در صورت افزایش و استقبال شهروندان از امکانات و مزایای حمل و نقل ریلی ، این شهرداری آمادگی افزایش ظرفیت خطوط اتوبوس و سرویس های خدمات رسانی بیشتر به شهروندان را دارد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار