آیت الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه هنوز فرهنگ اسلامی در دنیا پیاده نشده است، گفت: اختلاف طبقاتی در جامعه اسلامی پذیرفته شده نیست.
کد خبر: ۳۲۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 02 November 2016
به گزارش تابناک قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر چهارشنبه در دیدار معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) با تأکید بر اهمیت کار مددرسانی و امداد به مردم، اظهار کرد: خدمتگذاری به مردم و بهره داشتن برای مردم عامل محبوبیت و مقرب بودن در نزد خداوند است و کمیته امداد که در این راه گام برمی‌دارد کار مقدسی را انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ اسلامی و اهل بیت(ع) هنوز عملی نشده است، افزود: در فقه بارها گفته‌ایم که در روایت اهل بیت(ع) تأکید شده است که جامعه اسلامی باید جامعه‌ای باشد که در آن فقر و درماندگی و جهل نباشد اما امروز می‌بینیم که این اصل جامعه اسلامی در دنیا پیاده نشده است.

استاد برجسته حوزه تصریح کرد: تفاوت طبقاتی در جامعه اسلامی پذیرفته شده نیست تا به حال نظامی نیامده است که فقر و جهل را به طور کلی بردارد، این عارضه‌ای است که به وجود آمده است و اگر مطالبات اسلامی انجام می‌شد این عارضه به وجود نمی‌آمد.

آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اهمیت مدیریت در جامعه اسلامی، افزود: اهمیت ولایت فقیه در این گونه مواقع مشخص می‌شود، سرنوشت انسان همیشه به امام سپرده شده است و خداوند هیچ گاه امت اسلامی را بدون رهبر و امام رها نمی‌کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار