کد خبر: ۳۲۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹ 03 November 2016
تابناک / مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه امسال در رتبه‌های دو رقمی و سه رقمی با افزایش رو‌به‌رو بودیم، گفت: رتبه‌های تک رقمی گیلان در کنکور امسال کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت, مهدی حاجتی ظهر امروز در همایش تشکل‌های دانش آموزی که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش یکدستگاه بزرگ و فرا وزارتخانه‌ای است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه در آموزش وپرورش از توانمندی تشکل‌ها بهره می‌گیریم، افزود: شورای دانش آموزی یک بازوی قوی برای تصمیم‌گیری مدیران است.

حاجتی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم استعدادهای دانش آموزان را شکوفا کنیم، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم از وجود دانش آموزان در بازوهای مدیریتی بهره بگیریم و در این راستا از ظرفیت تشکل‌های دانش آموزی استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استان گیلان رتبه نخست را در پرسش مهر رئیس جمهور به دست آورد، اظهار کرد: گیلانی‌ها در کنکور مطابق سال‌های قبل افتخارآفرینی کردند و اگرچه امسال رتبه‌های تک رقمی گیلان کاهش یافت ولی در رتبه‌های دو رقمی و سه رقمی با افزایش رو‌به‌رو بودیم.

حاجتی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم بسیاری از مفاهیم ارزشی را از مدرسه در رفتار دانش آموزان تجلی یابد، خاطرنشان کرد: مربیان آموزش و پرورش در مورد تهدیداتی که دانش آموزان با آنها مواجه هستند آموزش لازم را انجام می‌دهند.

استاندار گیلان نیز در این نشست اعلام کرد: 13 آبان یک روز بسیار معنادار است و یوم الله است و این حرکت از سال 1343 شروع شد.

محمدعلی نجفی حضور پرشور جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف قرآنی, علمی و المپیادها را ثمره 13 آبان عنوان کرد و گفت: امروزه دانش آموزان ایرانی و گیلانی به زیبایی، ارزش‌های اسلامی و انقلابی را ترسیم می‌کنند و در همه عرصه‌ها حضوری فعال دارند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه باید اخلاق اسلامی و ارزشی را در کارها عملی کنیم، بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره به خودسازی علمی و اخلاقی تاکید می‌کنند.

نجفی با بیان اینکه امروزه بسیجیان ما در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی در سوریه مبارزه می‌کنند، اظهار کرد: دیروز نوزدهمین شهید مدافع حرم در صومعه سرا تشییع شد و دولتمردان ما در بحث دیپلماسی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در پدافند عامل و غیرعامل حضور فعالی دارند تصریح کرد: استان گیلان در حوزه پدافند غیرعامل رتبه برتر کشوری را به دست آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار