کاهش هزینه های پرداختی بیمارستان الغدیر بومهن به شرط تخفیف به همشهریان امکان پذیر است.
کد خبر: ۳۲۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 05 November 2016
رضا صادقی نایب رییس شورای اسلامی شهر بومهن در خصوص بیمارستان الغدیر شهر بومهن گفت: در توافقات اولیه احداث این بیمارستان در شهر بومهن موضوعی به نام ملک تجاری وجود نداشته، اما مالک آن فضایی حدود هزار متر مربع را به کاربری تجاری اختصاص داده است.

وی ادامه داد: زمانی که این بیمارستان مبلغ دقیق تعیین شده را از شهروندان اخذ می کند دلیلی برای تخفیف به او پیدا نمی شود.

صادقی اضافه کرد: چرا ما باید به بیمارستان تخفیف بدهیم اما بیمارستان هیچ حقی برای شهروندان قائل نباشد؟
 
نایب رییس شورای اسلامی شهر بومهن تاکید کرد: ما به بیمارستان اعلام می کنیم که میزان ۲۰ درصد نسبت به شهرهای همجوار در پرداخت هزینه ها به شما تخفیف می دهیم اما شما هم میزان هزینه دریافتی خود از مردم را کاهش بدهید.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر بومهن به دنبال بازی برد برد برای شهر است، توضیح داد: احداث این بیمارستان تقریبا پروژه ای کلی و ملی در شهر بومهن است، لذا بنده به نمایندگی از اعضای شورای شهر بومهن اعلام می کنم در صورت ارائه تخفیف از سوی بیمارستان به مردم و شهروندان ما هم به بیمارستان تخفیف می دهیم.

صادقی خاطر نشان کرد: ابتدا باید مشخص شود که آیا این بیمارستان خیریه است یا خیر؟ در این بیمارستان مبلغی که از مردم دریافت می شود تعرفه مصوبه بیمارستان های خیریه است یا نه؟

نایب رییس شورای اسلامی شهر بومهن افزود: ما با دریافت مبلغ سی میلیارد از این بیمارستان می توانیم پروژه های زیادی را در شهر بومهن افتتاح کنیم، اما سوالی مطرح است که چرا وقتی او به مردم تخفیف نمی دهد ما میزان دریافتی از او را کاهش بدهیم؟


وی گفت: به هر نسبتی که بیمارستان به مردم تخفیف دهد ما هم به همان نسبت در پرداخت هزینه ها تخفیف اعمال می کنیم.


صادقی ادامه داد: او توقع نداشته باشد که تمام مجوزهای آب، برق و گاز را بصورت رایگان دریافت بکند، اما ما در حد توان تخفیف معقول هزینه کمتری نسبت به شهرهای همجوار از بیمارستان دریافت می کنیم.


نایب رییس شورای اسلامی شهر بومهن تاکید کرد: اگر بیمارستان تا ۵۰ درصد هم به مردم تخفیف بدهد ما هم به همان میزان به او تخفیف می دهیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار