معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با انتقاد از تعلل شرکت آب منطقه ای استان در اجرای طرح انتقال آب بن- بروجن، ضرب الاجل یک هفته ای برای اجرای این طرح تعیین کرد.
کد خبر: ۳۲۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 05 November 2016
تابناک شهرکرد-گودرز امیری روز شنبه در نشست شورای حفاظت از منابع آب این استان گفت: درحالی که منابع مالی موردنیاز اجرای طرح انتقال آب شهرستان بن - بروجن تامین شده و موانع اجرای این طرح مرتفع شده اما به نظر می رسد پیمانکار انتخابی توان انجام کار را ندارد.
امیری افزود: هیچ بهانه ای برای تعلل در اجرای این طرح وجود ندارد و چنانچه مانعی از جمله تملک اراضی وجود داشته باشد، استانداری آن را برطرف می کند.
امیری تصریح کرد: طرح تملک اراضی و برنامه زمانبندی اجرای طرح، باید ظرف یک هفته آینده به شورای فنی استان ارائه شود، تا در صورتی که پیمانکار توان اجرای این طرح را نداشته باشد، مشمول ماده 46 شود.
معاون  عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: آب منطقه ای استان از یک ماه قبل آمادگی شروع به کار پیمانکار کار را اعلام کرده اما تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
امیری با اعتراض نسبت به عدم تحویل لوله های خط انتقال آب طرح بن- بروجن تاکید کرد: لوله هایی که مقرر شد از محل تامین اعتبار بانک پارسیان تحویل داده شود هنوز انجام نشده که لازم است ظرف یک هفته دیگر گزارش مکتوب از این وضعیت ارائه شود.
وی افزود: با وجودی که شهرها و روستاهای استان با مشکل جدی کمبود آب مواجه هستند هیچ بهانه و یا تعللی در تاخیر اجرای طرح پذیرفتنی نیست و لازم است اراده جدی برای اجرای این طرح به کار گرفته شود.
شایان ذکر است با بهره برداری از طرح انتقال آب بن- بروجن مشکل آب 11 شهر و 13 روستای چهارمحال و بختیاری با جمعیتی افزون بر 460 هزار نفر رفع می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار