ضد و نقیض جمع آوری متکدیان
تابناک تهران - این روزها دیدن متکدیان خارجی که با توسل به انواع واقسام شگرد‌ها و با سوء‌استفاده از احساسات شهروندان پشت چراغ قرمز چهارراه‌ها و اماکن شلوغ و پرتردد، کسب و کار پررونقی برای خود دست و پا کرده اند صحنه‌ای آزاردهنده و تکراری برای شهروندان بسیاری از شهرهای کشور شده است.
کد خبر: ۳۲۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ 06 November 2016
در سریال جمع آوری  متکدیان چه ایرانی و جه خارجی هر روز شاهد اعداد و ارقام بالایی از جمع آوری متکدیان خارجی که جزء اتباع غیرمجاز به حساب می آیند هستیم.  امروز خبر از جمع آوری 51 متکدی خارجی در شهرستان دماوند بود.
 متکدیان خارجی دماند به اردوگاه ورامین نرسیدند
عباس صفری، شهردار دماوند، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک تهران، در این باره گفت: "طرح جمع آوری متکدیان در شهرستان دماوند هر هفته در حال انجام است، این هفته هم طبق روال گذشته این روند انجام شد."
 
وی ادامه داد:"تمام این متکدیان از اتباع غیرمجاز بیگانه بودند، اوصولاٌ از پاکستان، که بعد از جمع آوری به اردوگاه ورامین انتقال پیدا کردند."

این اردوگاهی که متکدیان اتباع غیرمجاز به آنها انتقال میابند واقع در پیشوای ورامین است،
 
طبق گفته های محسن همدانی، مدیرکل اداره اتباع خارجی استانداری تهران، تمام اتباع خارجی غیر مجاز به این اردوگاه انتقال پیدا کرده و سپس مراحل بازگشت آنها به کشورشان صورت می گیرد.
 
میترا قدیمی، معاون اداره کل اتباع خارجی استانداری تهران، در این باره اظهار کرد: "این اتباع خارجی پس از انتقال به اردوگاه ورامین مراحل بازگشت را طی خواهند کرد و درحقیقت این اردوگاه حکم ایستگاه ترانزیت این افراد را به کشورهایشان خواهند داشت. اگر این متکدیان پاکستانی به اردوگاه تحویل داده شده باشند، طی چند روز آینده به مرزهای کشور انتقال پیدا کرده و بعد از هماهنگی های لازم به مسئولین کشورشان تحویل داده می شوند."
 
معاون اداره کل اتباع خارجی استانداری گفت: "طی امروز و یا حتی چند روز گذشته هیچ آماری به اداره اتباع استانداری در مورد تحویل متکدیان خارجی از شهرستان دماوند گزارش نشده است. البته امیدواریم این افراد تحویل پلیس امنیت شهرستان داده شده باشند."
 
البته در تماسی با فرمانداری ورامین، محمدرضا یوسفی اظهار کرد: "هیچ آماری از ورود متکدیان خارجی از شهر دماوند به شهرستان ورامین اعلام نشده است."
 
با توجه به شرایط این روزهای متکدیان اتباع خارجی و هم چنین حضور غیر مجاز آنها در کشورمان، امیدواریم این متکدیان به  پلیس امنیت تحویل داده شده باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار