معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری رباط کریم در کارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان که با هدف افزایش نشاط عمومی و نظارت بر اماکن فرهنگی و ورزشی تشکیل شد گفت : جامعه مقتدر جامعه ای امیدوار و با نشاط است و باید ضمن حفظ همه ارزشهای اسلامی در این راستا حرکت نمائیم.
کد خبر: ۳۲۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 07 November 2016
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری رباط کریم  در کارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان که با هدف افزایش نشاط عمومی و نظارت بر اماکن فرهنگی و ورزشی تشکیل شد گفت : جامعه مقتدر جامعه ای امیدوار و با نشاط است و باید ضمن حفظ همه ارزشهای اسلامی در این راستا حرکت نمائیم.
صابری افزود: بر ما لازم و ضروری است در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تلاش مضاعفی داشته باشیم و امید و نشاط را در دلهای مردم زنده نگه داریم.
 وی بیان داشت : جامعه ای که ما در آن زندگی می کنیم متاثر از چگونگی عملکرد ما مسئولین می باشد و باید سعی کنیم جامعه ای خالی از آسیب های اجتماعی  و جامعه ای مفرح و خالی از یاس و ناامیدی را ایجاد نمائیم.
وی اظهار داشت:این کارگروه در صدد است بسترهای مناسب را برای ابجاد نشاط در جامعه فراهم کند و ادارات متولی امور فرهنگی و مرتبط با این موضوع با همکاری مستمر و دلسوزانه  باید فضا را مهیا کنند.
وی خاطر نشان کرد : این خلا به ویژه در شهر پرند بسیار محسوس می باشد و فضاهای مناسبی برای اوقات فراغت مردم پیش بینی نشده است و یا محدود می باشد.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان رباط کریم افزود :مستولی شدن انحرافات سیاسی اجتماعی و فرهنگی همه اش از ناحیه هجمه های بیرون از کشور نیست و ما باید با فضاسازی مناسب از حاکم شدن انحرافات در جامعه جلوگیری نمائیم.
گفتنی است در این کارگروه مصوب شد به منظور بهره برداری اقشار آسیب پذیر و کم درآمد از فضای ورزشی و مفرح , اقداماتی صورت گیرد که این قشر بتوانند با قیمت بسیار کم از این فضاها بهره مند گردند.
و هچنین مصوب شد تمام دستگاه ها برنامه های خود در حوزه نشاط را به فرمانداری اعلام نمایند تا این برنامه ها بصورت بولتن در اختیار همگان قرار گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار