همایش تجلیل از فعالان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و حوزوی در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 08 November 2016
به گزارش تابناک قم، یکی از استادان حوزه علمیه قم در این همایش که با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم ترتیب یافت، در سخنانی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از اصول زیربنایی نظام اسلامی است که بی توجهی به آن زمینه ساز گسترش فساد و تباهی و ناهنجاری در جامعه می شود.
 
حجت الاسلام زین العابدین بیگدلی با بیان این که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای احیای این دو فریضه الهی در برابر طاغوت قیام کرد، گفت: غفلت از امر به معروف و نهی از منکر باعث فراموشی آموزه های دینی در جامعه می شود، از این رو همه مردم و مسئولان نسبت به ترویج آن در جامعه وظایفی برعهده دارند. 

وی با بیان این که احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با مشارکت همه قشرهای جامعه امکان پذیر است، از بی تفاوتی برخی هنرپیشه ها نسبت به نصیحت دیگران انتقاد کرد و گفت: توجه به این دو فریضه الهی در برابر هجمه فرهنگی و اعتقادی دشمنان امر بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. 

در پایان این همایش از فعالان ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان قم در 2 بخش هیات های مذهبی و اصناف با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار