انصاری گفت: شهرستان گچساران به‌دلیل اینکه شاهراه استان‌های فارس و بوشهر است باید با کسانی که قاچاق کالا انجام‌ می‌دهند برخورد قانونی و جدی داشته باشیم.
کد خبر: ۳۲۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 08 November 2016
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به لزوم برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از گچساران، آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران با حضور فرماندار و مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این آیین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد اظهار کرد: امنیت یکی از بسترهای مهم در زندگی انسان است.

مهدی انصاری افزود: امروزه برای توسعه و ترقی یک جامعه لازمه اصلی امنیت است و اگر امنیت نباشد این جامعه به توسعه و پیشرفت دست نخواهد یافت.

انصاری ادامه داد: برای دستیابی به امنیت در جامعه باید با مشارکت‌ مردمی و نیروی انتظامی توأمان با هم صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از جرم همه اعضای جامعه نسبت به امنیت یک جامعه باید احساس مسؤولیت داشته باشند و در راستای این مسؤولیت گام بردارند.

انصاری خاطرنشان کرد: در سالیان خدمت به شهروندان چند سالی را در شهرستان گچساران خدمت کرده‌ام و نسبت به مردم این شهرستان آگاهی کامل دارم و با همکاری مردم شهرستان گچساران می‌توانیم بار سنگین امنیت را به سرمنزل مقصود برسانیم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد عنوان کرد: امروزه جنگ نرم گریبان‌گیر جامعه شده‌ و جنگ نرم از طریق فضاهای‌ مجازی و ماهواره‌ها بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: هزاران سایت نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده است و از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با ایران اسلامی استفاده کرده‌اند.

انصاری بابیان اینکه امروزه فرهنگ غرب وارد جامعه اسلامی شده تا چیزی به اسم روسری و حجاب در جامعه اسلامی نباشد، افزود: باید مواظب فرزندان خود باشیم زیرا امروزه فضاهای مجازی بسیار خطرناک است و فرزندان ما را مورد تهدید قرار داده می‌دهد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون قریب بر 61 درصد کاهش نزاع دسته جمعی در سطح استان وجود داشته و همچنین 28 درصد افزایش کشف کالای قاچاق در سطح استان کهگیلویه‌ و بویراحمد داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد تاکید کرد: وظیفه نیروی انتظامی این است که با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان برخورد جدی داشته و مجازات سنگین برای آنها در نظر بگیرد.

انصاری گفت: شهرستان گچساران به‌دلیل اینکه شاهراه استان‌های فارس و بوشهر است باید با کسانی که قاچاق کالا انجام‌ می‌دهند برخورد قانونی و جدی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: آمران به‌ معروف و ناهیان از‌ منکر در سطح استان کهگیلویه‌ و بویراحمد ساماندهی شده و فعالیت می‌کنند

در این آیین از زحمات سرهنگ علی‌کرم بازیان فرمانده سابق نیروی انتظامی گچساران تقدیر و سرهنگ سید محمد موسوی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان گچساران معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار