عباس اهرابی :
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه در سفر جواد پالیزدار مشاور ارشد معاون اول رئیس‌جمهور از ۱۰ خانواده محروم این استان سرکشی و دلجویی کرد،گفت: به برکت این سفر حدود سه میلیارد ریال اعتبار به این خانواده‌ها اختصاص یافت که تمامی آن جذب‌شده است.
کد خبر: ۳۲۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 08 November 2016
عباس اهرابی در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی دستاوردهای این سفر را در قالب ۱۰ مصوبه برشمرد و تصریح کرد: مصوبات این سفر در بخش‌های خرید و احداث منازل مسکونی، تسویه وام بانکی، تهیه لوازم منزل، جهیزیه، تهیه لپ‌تاپ، کمک‌هزینه درمان، تسهیلات اشتغال، تهیه پوشاک پیش‌بینی‌شده است.
وی بابیان اینکه حدود دو میلیارد ریال از این اعتبارات به بخش خرید و احداث منازل مسکونی مددجویان اختصاص یافت، گفت: در این سفر خرید پنج واحد مسکونی مددجویی پیش‌بینی شد که اکنون اعتبارات آن تأمین‌شده است و این مصوبه در حال اجرا است.
اهرابی انجام تعمیرات مسکن را یکی دیگر از این مصوبات برشمرد و افزود: بر اساس این مصوبه تعمیر منزل مسکونی یکی از مددجویان بااعتبار بیش از ۱۰۰ میلیون ریال پیش‌بینی شد که تمامی هزینه آن برای انجام تعمیرات پرداخت‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:
در رابطه با خرید لوازم منزل موردنیاز مددجویان اظهار کرد: اجرای این مصوبه در قالب خرید یخچال، فرش و اجاق‌گاز بود که تمامی وسایل خریداری‌شده و به‌زودی به مددجویان تحویل داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار