معاون عمرانی فرمانداری رباط کریم در نشست هماهنگی برگزاری مانور تیم بهداشت و درمان اضطراری bhcu جمعیت هلال احمر شهرستان رباط کریم گفت : با بهره گیری از پنج پزشک متخصص مانور بهداشتی و درمانی فوق با همکاری هلال احمر در تاریخ هجدهم و نوزدهم آذر ماه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر در روستای منجیل آباد برگزار می گردد.
کد خبر: ۳۲۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 08 November 2016
معاون عمرانی فرمانداری رباط کریم  در نشست هماهنگی برگزاری مانور تیم بهداشت و درمان اضطراری bhcu جمعیت هلال احمر شهرستان رباط کریم گفت :  با بهره گیری از پنج پزشک متخصص مانور بهداشتی و درمانی فوق با همکاری هلال احمر در تاریخ هجدهم و نوزدهم آذر ماه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر در روستای منجیل آباد برگزار می گردد.
منصور سالکی افزود :هلال احمر جمعیتی است  که هنگام بروز حوادث بسبار  تاثیر گذار می باشد  و مانور هلال احمر جنبه بهداشتی ودرمانی دارد و در نظر داریم این مانور را در آذرماه در  4 نقطه دیگر  شهرستان رباط کریم  برگزار نمائیم.
سالکی اظهار داشت: در این مانور  تست قند خون و فشار خون نیز توسط پایگاه مستقر در محل برگزاری انجام مانور از سوی جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت ودرمان بعمل خواهد آمد.
سالکی در این رابطه ادامه داد :  نیروی انتظامی  از ابتدا اجرای طرح تا انتها این مانور , مسوولان اجرایی را  همراهی خواهد نمود  ادارات و نهادهای دیگری همچون بهزیستی با استقرار اکیپ اورژانس اجتماعی و مشارکت و همکاری یک روانشناس در خصوص مباحث مشاوره و موارد مرتبط خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارائه خواهند داد.
وی بیان داشت: آبفای روستایی نیز در مورد روشنگری های مربوطه بویژه در مورد کیفیت آب  شرب , ارائه آموزشهای لازم جهت صرفه جویی آب همکاری های لازم را با مسئولین برگزاری این مانور خواهند داشت  و اداره آموزش و پرورش نیز در خصوص اقدامات لازم را جهت  آماده سازی محل برگزاری مانور اقدام می نماید.
وی گفت : این مانور روستایی در راستای اهداف هلال احمر است که توانمندی روستا  در مقابله با سوانح را براورد نماید.
سالکی در پایان توانمندسازی  اهالی و ساکنین روستا   را از عمده دلایل برگزاری این مانور قلمداد کرد و افزود :  مباحث آموزشی نیز در حاشیه برگزاری این مانور  لحاظ خواهد شد. و همچنین روستائیان بطور رایگان از خدمات بهداشتی و درمانی و دارویی بهره مند خواهند شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار