اولین جلسه کارگروه ایمنی آب به ریاست کریمی معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری فیروزکوه و با حضور اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 08 November 2016
کریمی معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری گفت: ایمنی آب یکی از مصوبات بهداشت جهانی است و به همه کشورهای عضو تأکید و توصیه شده است و تأمین سلامت و امنیت شهروندان وظیفه جدی همه مسئولان بوده و همه باید تلاش کنیم به لحاظ  سلامتی دغدغه و نگرانی نداشته باشیم.
کریمی گفت: هدف از برگزاری این جلسه  تأمین سلامت کافی و وافی منبع آب شرب مصرفی مردم می باشد وباید از آنچه که موجب تهدید سلامتی مردم می شود پیشگیری کنیم.
وی افزود: این طرح به شناسایی و پیشگیری عوامل فيزيكي، شيميائي، میکروبی و يا بيولوژيكي که سلامت آب شرب از مبدا تا مقصد را تهدید می کند می پردازد به طوریکه همکاری و هماهنگی بین همه دستگاه ها لازم و ضروری بوده و در راستای تأمین آب شرب شهروندان مسئول هستیم وهر دستگاه متناسب با شرح وظایف خود در ارتباط با منابع آب شهرستان اقداماتی را باید انجام دهند.
ودرادامه جلسه ، موارد مربوط به دستورالعمل اجرای برنامه ایمنی آب ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز که موجبات آلایندگی منابع آب و سفره های زیر زمینی می شود جلوگیری از هدر رفت ، آسیب شناسی خطرات و تهدیدات منابع آب مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهادات و راهکارها پیرامون آن ارائه شد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار