سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه موانع گازرسانی به مسکن مهر گیلاوند برطرف شد، از آغاز عملیات اجرایی ایجاد کارخانه بازیافت زباله در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 12 November 2016
علی شیوا با اشاره به مشکلات شهرک فاطمیه در حومه منطقه گیلاوند اظهار کرد: بر اساس قانون، شهرک فاطمیه به روستای حصار الحاق شده است و خدمات‌رسانی به آن باید از طریق دهیاری این روستا انجام شود.
وی با بیان اینکه مردم شهرک فاطمیه به دلیل نبود خدمات‌رسانی اعتراض‌هایی داشتند، افزود: رئیس بنیاد مسکن انقلاب شهرستان دماوند در نشستی وعده داد تا بحث آسفالت معابر این شهرک را انجام دهد.
سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند تصریح کرد: همچنین قرار شد که موضوع الحاق یا الحاق نشدن شهرک فاطمیه به محدوده خدماتی شهر دماوند در شورای شهر و شهرداری دماوند مورد بررسی قرار گیرد و از طریق مراجع فرادستی اقدام شود.
شیوا در ادامه با اشاره به نشستی در خصوص بررسی وضع خدمات‌رسانی به مسکن مهر منطقه گیلاوند گفت: در این نشست، موضوع گازرسانی به واحدهای آماده فاز مهر بررسی شد و از طریق پیگیری‌های صورت گرفته، مشکل گازرسانی برطرف شده است.
وی خاطرنشان کرد: هنوز گاز فاز یک شهرک مهر امام رضا (ع) متصل نشده است، اما آن گره‌ای که در تأییدیه گازکشی به این سایت وجود داشت، رفع شد؛ بحث آسفالت‌کشی آن هم قرار شد تا خود اتحادیه مربوطه پیگیری کند.
سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند از ایجاد کارخانه بازیافت زباله در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این موضوع از طریق سازمان پسماند در حال پیگیری است تا کارخانه‌ای در منطقه گندک توسط بخش خصوصی احداث شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار