اختتامیه جشنواره اردیبهشت تئاتر شهرستان دماوند با تقدیر از برترین‌های تئاتر این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 09 May 2015
به گزارش فارس آیین اختتامیه جشنواره اردیبهشت‌ تئاتر سال 94 شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در مجتمع فرهنگی هنری کوثر شهر دماوند برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به همراه معاون اجرایی خود، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند، رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای اسلامی دماوند و آبسرد و جمعی کثیری از هنرمندان این شهرستان در این مراسم حضور داشتند.

در این آیین، از هنرمندان، گروه‌های نمایشی و حامیان هنرمندان شهرستان دماوند با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.

در این مراسم برخی از هنرمندان پای تریبون رفتند و از مشکلات موجود در دماوند گله کردند و خواستار برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور استادان مجرب هنرهای نمایشی شدند؛ نکته جالبی که وجود داشت این بود که یکی از هنرمندان از مسئولان درخواست کرد تا در شهر ادب و هنر همچون شهر ورامین، بستر اجرای تئاتر خانم‌ها در خیابان فراهم شود.

جشنواره اردیبهشت تئاتر دماوند در هفته‌ای که گذشت با اجرای پنج گروه نمایشی بر روی صحنه سالن‌های کوثر دماوند و وصال رودهن به پایان رسید و این نمایش‌ها با استقبال خوبی از سوی مردم دماوند و رودهن صورت پذیرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار