معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های مهم و شاخص قم نیاز به برنامه سه ساله هستیم و این برنامه نیز تدوین خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 14 November 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا قاری قرآن در دویست و پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم با پخش کلیپی، آخرین وضعیت برخی پروژه های نیمه تمام قم را تشریح کرد و اظهار داشت: پروژه مقداد حل فاصل بلوار امام علی، پروژه زیرگذر و روگذر پانزده خرداد، فاز دوم آیت الله بلوار آیت الله بروجردی، پل شهدای مدافع حرم روند خوبی را طی کردند.

وی ادامه داد: برای اینکه آسفالت خیابان های قم به وضعیت درست و مطلوبی برسد ما به یک نهضت سه ساله نیاز داریم و اگر مصالح مانند قیر فراهم شود، پروژه های آسفالت قم زودتر انجام خواهد شد.

معاون شهرداری قم بیان داشت: شهرداری مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر می تواند تا سقف 2.5 میلیارد ریال تا پایان سال در صورت تأمین قیر از سوی آموزش و پرورش در پخش آسفالت مدارس انجام دهد.

قاری قرآن گفت: در شورای اسلامی شهر بعدی، نیز یک برنامه شهری برای تکمیل پروژه های شاخص تهیه خواهد شد، باید رینگ های ترافیکی را بعد از چهار سال تکمیل کنیم.

وی گفت: پنج بوستان مهم در یک ماه آینده به بهره برداری می رسند.

مصطفی سعادت طلب رئیس کمیسیون زیر بنایی شورای اسلامی شهر قم همچنین گزارشی از بازدید 13نفر از اعضای شورا م از برخی طرح ها و پروژه های شهری خبر داد و گفت: اعضای شورا از پروژه پل میثم، ایستگاه مترو میدان مطهری، تقاطع غیرهمسطح مقداد، تقاطع غیرهمسطح 15 خرداد، مجموعه مسکونی انارستان، بلوار شهید کریمی و شهید کبیری بازدید کرده و آنها در وضعیت خوبی هستند.

وی ادامه داد: امید است مردم در آینده نزدیک برخی از این پروژه ها افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد و همه مسئولان نیز برای به بهره برداری رسیدن آن تلاش کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر نیز گفت: باید مساله آسفالت و تهیه قیر از سوی شهرداری با جدی پیگیر شود تا وضعیت آسفالیت های قم ساماندهی شود.

دردویست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم برخی طرح ها و لوایح تصویب شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار