سرپرست بخشداری حمیل گفت: با توجه به اینکه حمیل خروجی استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار اربعین است از 15 آبان تمهیدات ویژه در این شهر برای خدمات رسانی به زوارآغاز شده و تا پنجم آذر بدون وقفه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۲۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 14 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،ابراهیم پیرویسی روز دوشنبه افزود: هم اکنون در چهار موکب برپا شده در شهر حمیل به صورت منظم از زائران پذیرایی و انواع محصولات فرهنگی عرضه می گردد که بخش زیادی از آن به کمک خیران و مردم انجام شده است.
وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده در خصوص روان سازی ترافیک نیز گفت: با توجه به حجم بالای تردد از شهر به صورت اضطراری و در هماهنگی های به عمل آمده 60 پرسنل راهنمایی و رانندگی مستقر شده اند که کل حوزه را تا ابتدای حوزه استحفاظی استان ایلام پوشش می دهند و علائم راهنمایی و رانندگی نیز در مسیر و به خصوص تونل موجود در مسیر نصب شده که روان سازی ترافیک را در پی داشته است.
وی در خصوص اسکان زوار نیز اظهار کرد: در دو هفته اخیر با کمک آموزش و پرورش، هلال احمر و سایر ارگان ها تعداد 300 نفر از زوار در اماکن اقامتی شهر حمیل اسکان پیدا کرده اند که رضایت مندی زوار را در پی داشته است.
سرپرست بخشداری حمیل به اقداماتی چون استقرار فوریت های پزشکی، امداد خودرو و آتش نشانی اشاره کرد و گفت: از تمام توان خود برای استقبال از زائران و رفع هرگونه مشکل استفاده کرده و خوشبختانه تا این لحظه نیز مشکل خاصی مشاهده نشده است.
پیرویسی با تشکر از صبوری مردم بخش حمیل گفت: مردم مومن و متدین بخش حمیل متحمل زحمات فراوان شده اند و حتی تعداد 20 باب منزل مسکونی به طور رایگان در اختیار زوار قرار داده اند که جای تشکر ویِژه دارد. 
وی همچنین با تشکر از مسوولان ادارات و ارگان ها به ویژه فرماندار اسلام آباد غرب از زحمات و تدابیر وِیژه دکتر افشین کریمی تشکر کرد و افزود: فرماندار اسلام آبادغرب با تدابیر و توصیه های خود مایه دلگرمی و پشتیبانی قوی بوده اند که در این خصوص جا دارد به طور ویژه از او که تمام ظرفیت های شهرستان را برای خدمت رسانی بیشتر به زوار به کار گرفته اند، تقدیر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار