تابناک: طرح گاز رسانی به شهرک صنعتی بزرگ اصفهان با هزینه بیش از 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 09 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان، مدیر عامل این شرکت در مراسم افتتاح گازرسانی به این شهرک گفت: شهرک صنعتی بزرگ اصفهان با بیش از 1280 هکتار وسعت در شمال شهر اصفهان و در محدوده شهرستان شاهین شهر و میمه قرار دارد.

محمد جعفری با بیان اینکه تاکنون به 48 شهرک و ناحیه صنعتی اصفهان گاز رسانی شده است، افزود:97 درصد از واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی استان از گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه میزان برق توزیعی و خطوط انتقال برق، جوابگوی نیاز واحدهای مستقر در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان نیست، گفت: با بهره برداری از پست 400 کیلوولت، مشکل کمبود برق این شهرک صنعتی تا دو سال آینده حل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان افزود: این شرکت برای ایجاد شبکه مخابرات شهرک صنعتی بزرگ، امسال 20 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کرده است و چنانچه شرکت مخابرات استان طرح آنرا به شرکت شهرک ها ارائه دهد آنرا اجرا خواهیم کرد.

جعفری گفت: شهرک صنعتی بزرگ اصفهان مشکل کمبود آب ندارد و آب مورد نیاز آن از طریق سه حلقه چاه تامین می شود.

وی با بیان اینکه طرح های فازهای توسعه شهرک صنعتی بزرگ اصفهان در حال انجام و این فازها در حال واگذاری است، از سنددار شدن این شهرک صنعتی پس از چند سال خبر داد و گفت: این مشکل دیرینه اواخر سال گذشته حل شد و سند تفکیکی واحدهای مستقر نیز تا یکسال آینده و به مرور واگذار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار