با شکایت فروشندگان مبل و لوازم منزل، اتحادیه درودگران و مبلسازان، سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان فارس نمایشگاه غیر قانونی مبل و لوستر که در ورزشگاه بعثت برگزار شده بود، توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان فارس پلمپ شد.
کد خبر: ۳۳۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 19 November 2016
تابناک فارس به نقل از برنا: در سال گذشته بود که مدیر عامل شرکت بین المللی نمایشگاههای استان فارس از ایجاد نمایشگاههایی در شیراز خبر داد که بدون مجوز و فاقد استانداردهای لازم برگزار می شود و از آن تریبون خواستار برخورد با مجریان آن ها شد.
در اینگونه نمایشگاهها افرادی به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه، اماکنی را که بیتوته و قابل استفاده نیست، اجاره و با ایجاد نمایشگاه های کاذب و بی مجوز غرفه هایی را با مبالغ هنگفت در اختیار فروشندگانی که اغلب فاقد پروانه کسب هستند، قرار می دهند و پس از آن نه مجری و نه فروشنده پاسخگوی مشتریان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه ها نیستند. 
نماینده اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان شیراز در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: مردم وقتی از نمایشگاهی خرید می کنند آن صنف فروشنده را به چشم اتحادیه و نمایشگاه می دانند، بنابر این ما وظیفه می دانیم که اجازه ندهیم به اعتماد مردم خدشه وارد شود. 
وی افزود: در موارد بسیاری کارشناس اتحادیه اجناس درون این نمایشگاهها را بررسی کرده و ارزش آن را زیر 50 درصد قیمت فروخته شده براورد کرده است. 
نمایشگاه غیر مجاز مبل و لوستر در شیراز پلمپ شد
نماینده صنف مبل فروشان شیراز نیز گفت: این افراد ادعا می کنند مجوز دارند اما همه استعلام ها انجام شده و مشخص می شود که هیچ مدرک و مجوزی ندارند. 
وی با بیان اینکه پیش از این نیز دو نمایشگاه دیگر در سطح شیراز برگزار شد و  اعتراض صنف را به دنبال داشت، افزود: با حکم دادستان شیراز هر نمایشگاهی که در شهر دایر می شود اگر نتواند ظرف 48 ساعت، مجوز خود را ارائه دهد، غیر مجاز شناخته و پلمپ خواهد شد.
نمایشگاه غیر مجاز مبل و لوستر در شیراز پلمپ شد
نماینده شرکت نمایشگاههای بین المللی استان فارس نیز در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد: کسانی که اقدام به برگزاری چنین نمایشگاههایی می کنند، با این عنوان که ارائه خدمات به قشر خاصی مدنظرشان است با نهادهای مختلف وارد مذاکره می شوند و با سو استفاده از عناوین آن ها، اقدام به برگزاری نمایشگاه و فروش اجناس خود می کنند. 
وی افزود: متاسفانه این نمایشگاه هم از نظر کیفی و هم از نظر استاندارد نمایشگاهی در شان شهر شیراز نیستند از سویی دیگر نه مجری آن ها و نه غرفه داران صلاحیت برگزاری نمایشگاه ندارند.
نمایشگاه غیر مجاز مبل و لوستر در شیراز پلمپ شد
فروشندگان اصناف مبل و لوستر نیز که برای اطمینان از پلمپ شدن این نمایشگاه در محل حاضر شده بودند، در گفتگو با خبرنگاران از رکود در بازار شیراز و ایجاد مانع در کسب و کار به دلیل ایجاد چنین نمایشگاههایی سخن گفتند و  از مراجع قضایی خواستار برخورد جدی با مجریان این نمایشگاهها شدند.
نمایشگاه غیر مجاز مبل و لوستر در شیراز پلمپ شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار