مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی:
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: بهره مندی یک هزارو پانصد نفر برای برخورداری از254میلیارد ریال تسهیلات بانکی از جمله اقدامات بسیج سازندگی خراسان رضوی در زمینه اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۳۳۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 24 November 2016
به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ محمد روحانی در جمع اصحاب رسانه افزود: تا کنون یک هزار نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند که در مجموع مبلغ150ملیارد ریال تسهیلات در حوزه اشتغالزایی نظیر تولید قارچ ابزیان ودام را دریافت کرده اند.
وی با اشاره به حمایت از131طرح اقتصاد مقاومتی در قالب صنایع تبدیلی در خراسان رضوی گفت:این اقدام در جهت جلوگیری از اتلاف و ضایعات محصولات کشاورزان انجام میشود.
روحانی با بیان اینکه بسیج سازندگی در عرصه های مختلف اجرای ماموریت میکند افزود: نخستین مورد ان از سال79که سازماندهی اردوهای جهادی می باشد اغاز شده است.
رییس بسیج سازندگی خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون شاهد حجم عظیم  اعزام جهادگران در عرصه های مختلف هستیم و در خراسان رضوی از اغاز سال جاری تا کنون 55 هزار نفر در قالب اردوهای سه روزه هفت روزه و ده روزه به مناطق محروم اعزام شدند.
روحانی گفت: تا پایان سال این تعداد به 70هزار نفر می رسد.
وی با ارایه گزارشی از خدمات رسانی گروهای جهادی در عرصه های مختلف پزشکی عمرانی و کار افرینی اظهار كرد: 27هزار نفر درحاشیه شهر مشهد توسط پزشکان بسیجی ویزیت شده اند.
رو حانی افزود:400پروژه عمرانی شامل مرمت و زیباسازی مسجد و حسینیه و همچنین خانه بهداشت در قالب گروههای جهادی استان انجام شده است.
وی با تاکید براینکه در قالب گروههای دانش اموزی نیز زیباسازی و رنگ امیزی64 مدرسه توسط دانش اموزان همان مدارس انجام شد.
رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت:در زمینه علمی نیز 97مورد کلاسهای کنکور و اموزشی برای دانش اموزان بی بضاعت تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: 750برنامه فرهنگی در زمینه های مختلف  از جمله یادواره شهدا برگزار شده است و همچنین 28مورد مسابقات ورزشی نیز اجرا شده.
روحانی همچنین از کمک به 670نفر بیمار صعب العلاج خبرداد و افزود: پنج هزار  دست البسه توزیع شده  و4000جفت کفش هم در روستاهای محروم و مرزی پخش شده است.
مسول بسیج سازندگی سپاه امام رضا اظهار داشت:ما 173مشاوره در بحث کار افرینی داشته ایم.
وی با تاکید بر اینکه  ما265مورد مرمت و زیباسازی مساجد در حاشیه شهر مشهد توسط بسیج سازندگی انجام شده است گفت:که دارالقران کانون فرهنگی و پایگاه بسیج را نیز شامل میشود.
روحانی گفت: برای نخستین بار در سطح کشور طرح واکسیناسیون500هزار قطعه پرنده و طیور در روستاهای استان خراسان رضوی با کمک نیروهای بسیجی انجام میشود.
وی افزود:طرح واکسیناسیون طیور غیر صنعتی در970روستای استان همزمان با 12استان دیگر کشور در پنجم اذرماه سال جاری اغاز میشود
وی افزود:مراسم اغاز واکسیناسیون طیور در روستاهای کشور با هدف پیشگیری از بیماریهای مرتبط با انها به طور همزمان در تهران و با حضور ریس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر جهاد کشاورزی صورت میگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار