دربندی زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات باکیفیت تر به شهروندان، 11 دستگاه خودروی آریو وارد شبکه تاکسی بیسیم 133 شده است.
کد خبر: ۳۳۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عبدالعلی دربندی زاده افزود: یکی از واحدهایی که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به شهروندان خدمات ارائه می دهد، شبکه تاکسی بی سیم است.
وی عنوان کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان 11 دستگاه خودروی آریو به شبکه تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین وارد شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: این خودرو پیشرفته تر از سایر خودروهایی است که در حال حاضر در شبکه تاکسی بی سیم فعال بوده و ایمنی و امکانات بیشتری به ویژه در سفرهای برون شهری دارد.
دربندی زاده با بیان اولویت هایی که برای تاکسیرانان متقاضی دریافت خودروی آریو در نظر گرفته شده است، گفت: فعالیت در شبکه تاکسی بی سیم 133، شرکت کوروش تاکسی، شرکت بی سیم تاکسیرانان، شرکت های آژانس سطح شهر، خطوط درون شهری، تاکسی های گردشی و بخش خصوصی، از جمله اولویت های در نظر گرفته شده برای واگذاری خودروی آریو است.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: یک سال استفاده رایگان از کارواش البته در صورت تمایل فعالیت در تاکسی بی سیم 133، بخشودگی 10 میلیون ریالی ورودی تاکسی بی سیم و بخشودگی 9 میلیون ریالی از شهریه تاکسی بی سیم و پیگیری اخذ مجوز از شورا برای افزایش نرخ خدمات، از دیگر امتیازات در نظر گرفته شده از سوی سازمان به شمار می‌‍رود.
وی با اشاره به شرایطی که برای دریافت خودروهای فرسوده در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: خودروی فرسوده بالای 10 سال به بالا بوده و سند مالکیت و پروانه تاکسیرانی داشته باشد که با داشتن چنین شرایطی 50 میلیون ریال بابت گواهی اسقاط لحاظ می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: در حال حاضر نیز به منظور حمایت سازمان از تاکسیرانانی که خودروهای آریو را دریافت کرده اند، رایزنی با دستگاه اجرایی استان به منظور استفاده آنان از این خودروها در همایش ها، سمینارها و سایر برنامه ها در جریان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار