عضو شورای شهر شیراز گفت: هیچکس نباید به دنبال دو قطبی کردن فضای استان فارس باشد زیرا باعث عدم توسعه و پیشرفت می شود.
کد خبر: ۳۳۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 26 November 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:محمد رضا هاجری ظهر پنجشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: دهها میلیارد تومان هزینه شده توسط شهرداری برای سد تنگ سرخ را چه کسی باید جوابگو باشد.

وی ادامه داد: شهرداری قادر است در حوزه گسترش فضای سبز، جلوگیری از آلودگی هوا، مشارکت در تسریع در ساخت تصفیه خانه های فاضلاب و پساب ها بهره بردن از آنها در ارتفاعات نقش محوری داشته باشد اما سیاسی کاری نگذاشت و این فرصت را از شهر گرفت.

عضو شورای شهر شیراز تاکید کرد: مردم از بازی های سیاسی خسته شده اند، اقدام و عمل می خواهند، اگر نمی توانند، بهتر است کار را به کسانی بسپارند که اثبات کرده اند در حوزه اقدام و عمل یک سر و گردن از مدعیان لاف زن برترند.

هاجری ادامه داد: علت موفقیت و سربلندی و کار آمدی شورا و شهرداری در این است که اجازه نداده اند باند های سیاست باز در آنها نفوذ کرند، آنها را مشغول سازد، اگر چه بدنبال پرونده سازی بر علیه  آنها باشد، اعتقاد داریم مردم لایق و شایسته شهر شیراز نیاز به خدمت و اقدام و عمل دارند و شعارهای سیاسی و میتینگ های انتخاباتی و بیتوته در پشت دربهای بسته بی خاصیت ، شورا و شهرداری با خدای خویش عهد کرد تا آخرین روز فرصت خدمت ، همدل و همراه خدمات جهادی خود را ادامه دهد.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد بازیگران بی خاصیت سیاسی مانع خدمات آنها شوند.

عضو شورای شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: فارس در آستانه ۵ میلیون نفری شدن است و نزدیک به ۲ میلیون نفر آن در شیراز مستقر می باشد ، هیچ طیف، گروه، قوم و قبیله ای به تنهایی نمی تواند آنرا اداره کند، بهتر است بستر همدلی و همکاری مشترک همه فارسیان مهیا شود و از دو قطبی کردن فارس بشدت پرهیز تا نیروهای انسانی خدوم بار و توانایی یکدیگر را خنثی نسازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار