دربندی زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: بازرسان سازمان به طور پیوسته بر عملکرد تاکسیرانان نظارت دارند و روزانه به طور متوسط 100 مورد تذکر ارشادی توسط بازرسان سازمان به تاکسیرانان داده می شود.
کد خبر: ۳۳۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 27 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عبدالعلی دربندی زاده افزود: به دلیل اهمیت ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به شهروندان و جلب رضایت خاطر آنان، بازرسان سازمان به صورت پیوسته در سطح شهر به گشت زنی می پردازند.
وی عنوان کرد:  بازرسان سازمان هر روزه از ساعت 7 صبح تا ساعت 20 شب در سطح معابر شهر به ویژه در هسته مرکزی و معابر پرتردد در حال گشت زنی بوده و بر نحوه عملکرد تاکسیرانان نظارت دقیق دارند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: به طور میانگین، روزانه به 100 مورد تخلف توسط بازرسان سازمان رسیدگی شده و در خصوص آن ها به تاکسیرانان تذکرات لازم داده می شود.
دربندی زاده با اشاره به عمده مواردی که بازرسان به تاکسیرانان تذکر می دهند، گفت: مواردی از قبیل نظافت خودرو، آرم و علائم و اعتبار مجوز تاکسیرانان به صورت مرتب توسط بازرسان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین کنترل شده و در صورت وجود مشکل در هر یک از این موارد، تذکرات لازم به تاکسیران داده می شود.
وی یادآور شد: هدف از این کنترل ها و نظارت ها بر عملکرد تاکسیرانان صرفا افزایش کیفیت خدماتی است که به شهروندان ارائه می دهیم تا با جلب رضایت آنان میزان استفاده شهروندان از تاکسی به عنوان وسیله نقلیه ای امن و مطمئن را برای ترددهای درون شهری افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار