کد خبر: ۳۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 11 May 2015
رئیس هیئت دو و میدانی استان البرز گفت: شهرداری کرج به وعده خود برای اجرای عملیات آسفالت پیست ورزشگاه شریعتی عمل کند.

محمد مرادی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال گذشته مسئولان فدراسیون دو و میدانی و شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی به دنبال دستور وزیر ورزش اعلام کردند در صورتی که البرز در خصوص زیرسازی پیست دوومیدانی ورزشگاه شریعتی اقدام کند این آمادگی را داریم تا پوشش تارتان آن را انجام دهیم اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی در ادامه گفت: بهمن ماه سال گذشته و با ارجاع دستور شهردار کرج به معاونت فنی عمرانی شهرداری کارشناسانی از این اداره برای بازدید پیست آمدند و قول دادند در فرصت کوتاهی نسبت به اجرای آسفالت اقدام کنند اما با گذشت سه ماه از آن تاریخ هنوز این امر محقق نشده است.

مرادی با بیان اینکه از دو سال پیش و با تخریب چمن ورزشگاه بهره برداری از پیست تمرینی شریعتی را از دست داده ایم گفت: زیر سازی این زمین سال گذشته و با مساعدت پیمانکار انجام شده و حال نیاز است دوستان ما در شهرداری کرج به وعده خود عمل کنند تا ما بتوانیم با کمک فدراسیون و شرکت تجهیز نسبت به اجرای پیست تارتان و بهره برداری دوباره از این پیست اقدام کنیم.

رییس هیئت دو و میدانی استان البرز در ادامه با اشاره به مشکلات حاد پیست تارتان مجموعه انقلاب هم گفت: از ابتدای بهره برداری این پیست دچار اشکالات فراوانی بود و تا به امروز موفق به ترمیم و بهسازی آن نشده ایم. امیدوارم مسئولان ورزش استان برای این مشکل هم چاره ای بیاندیشند.

وی در پایان یادآور شد: در بازی های آسیایی که از امروز آغاز شده است دو نماینده در تیم ملی داریم و این نشان می دهد پتانسیل البرز در این ورزش پایه بالاست و نباید اینگونه مورد بی مهری قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار