فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 427 کیلو و 929 گرم انواع موادمخدر در نیمه نخست آذر در مرزهای استان کشف شد.
کد خبر: ۳۴۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 11 December 2016


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید کمیلی روز یکشنبه اظهار داشت: مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر از برنامه های جدی مرزبانی در جنوب شرق کشور است.
وی افزود: مرزداران سیستان و بلوچستان در این مدت در چند عملیات مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر، 20 قاچاقچی را دستگیر کردند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ها از ورود یک تن و 427 کیلو و 929 گرم مواد مخدر شامل هروئین، مرفین، تریاک و حشیش به کشور جلوگیری شد.
سردار کمیلی افزود: همچنین مرزبانان و دریابانان سیستان و بلوچستان در این مدت موفق شدند از خروج 48 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از کشور جلوگیری کنند.
وی خاطر نشان کرد: اشرار، سوداگران مرگ، قاچاقچیان و تمامی سودجویانی که برای کسب منفعت نامشروع قصد تجاوز به حریم امنیتی مرزهای جنوب شرق کشور را دارند باید بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران می پردازند و مقتدرانه با هرگونه تحرک و اقدام غیرقانونی مقابله و برخورد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار