ستاد فجر سی وهشتمین جشن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با تشکیل 22 کمیته تخصصی با همکاری دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی این استان فعال شد.
کد خبر: ۳۴۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 12 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نخستین جلسه ستاد دهه فجر این استان تبیین و انتقال آرمان ها و ارزشها برای نسل جدید را از اهداف تشکیل این ستاد عنوان کرد.
علی گرجی، دشمن شناسی، استکبارستیزی، حفظ وحدت و همدلی بین مسئولان و امت اسلامی را از دیگر محورها ذکر کرد.
وی با اشاره به گسترش و عالم گیر شدن استقلال و استکبارستیزی نظام جمهوری اسلامی در بین امت اسلام بویژه در بین کشورهای اسلامی تصریح کرد: برچیده شدن مهره های استبداد و استعمار در عرصه بین الملل نشان از اشاعه فرهنگ ناب محمدی (ص) در جهان است.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به شیطنت های اخیر آمریکا و انگلیس باید نسبت به سال‌های قبل از شکوه و عظمت بیشتر برخوردار باشد.
وی افزود: برنامه‌های امسال دهه فجر با تغییراتی نسبت به سال گذشته و با برنامه ‌ریزی و ساماندهی بیشتر در شهرها و روستاها اجرا می‌شود.
گرجی برگزاری برنامه مهمانی لاله ‌ها، دعوت و تجلیل از چهره‌های شاخص و اثرگذار انقلابی، دیدار با خانواده شهدای انقلاب، نواختن نمادین زنگ فجر در مدارس، تهیه و چاپ کتابچه حضور انقلابی مردم استان در صحنه‌های مختلف نظام، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با حضور اعضای خانواده، برگزاری همایش مادران و نونهالان، برپایی ایستگاه عکس فجر 38، توزیع بروشور و برپایی جشن ویژه در سراسر استان از دیگر برنامه‌های این ستاد در دهه فجر است. در این جلسه عملکرد کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به مسئولان ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار