سرپرست بانک قرض الحسنه مهر استان یزد از افزایش 50 درصدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه این بانک در 8 ماهه امسال خبر داد و گفت: بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه به افراد تحت پوشش بهزیستی استان یزد پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۴۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴ 13 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد حسین نعمتی  اظهار داشت: این رقم در مدت مشابه سال قبل 20 میلیارد ریال بوده که 50 درصد افزایش نشان می دهد.
وی تصریح کرد: در هشت ماهه سال قبل نیز معادل 26 میلیارد ریال وام قرض الحسنه خود اشتغالی به مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان یزد پرداخت شد.
نعمتی افزود: امسال سهمیه وام اشتغالزایی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی تا کنون اختصاص نیافته است اما بی شک در مقایسه با بازه زمانی سال پیش افزایش خواهد داشت.
وی وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه هشت ماه گذشته را 74 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تا کنون 60 درصد این مبلغ پرداخت شده است.
سرپرست بانک قرض الحسنه مهر استان یزد سهم هر زوج را از این وام 100 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: تمام وام های این بانک با کار مزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت می شود.
نعمتی همچنین با بیان اینکه در همین مدت بیش از 150 تفاهمنامه با شرکت های خصوصی و برخی سازمان های غیر خصوصی در قالب طرح های حمایتی امضا شده است افزود: بالغ بر 250 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از محل این تفاهمنامه ها، به کارکنان شرکت های مورد قرار داد پرداخت شده است.
این مسوول سقف پرداخت وام های حمایتی را 300 میلیون ریال با باز پرداخت 48 ماه اعلام کرد و گفت: 50 درصد این رقم از سوی بانک و نیم دیگر توسط افراد حقوقی پرداخت می شود.
نعمتی ادامه داد: چنانچه حقوق ماهانه افراد از طریق بانک قرض الحسنه مهر پرداخت شود، می توانند تا سقف 70 میلیون ریال از تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره مند شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار