رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی (ناجا) از اجرای طرح پایش تصویری پنج هزار نقطه جرم خیز کشور با اولویت مناطق حساس در برنامه ششم توسعه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 13 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، سردار محمد شرفی در هجدهمین همایش رئیسان و فرماندهان کلانتری‌ ها و پاسگاه ‌های انتظامی چهارمحال وبختیاری افزود: در این طرح دوربین های نیروی انتظامی به منظور رصد آسیب ها و تخلفات در مناطق حساس و جرم خیز نصب و به صورت مانیتورینگ روسای کلانتری ها و پاسگاه ها این مناطق را رصد می کنند.
وی گفت: هم اینک رصد الکترونیک مناطق مختلف در کشور به صورت محدود انجام می شود که با راه اندازی این سامانه در نقاط حساس می توان صنوف و ادارات و اماکن را به منظور اشرافیت کامل روسای کلانتری و فرماندهان انتظامی برای بررسی تخلفات و آسیب ها در این مناطق زیر نظر داشت.
شرفی افزود: هم اینک بستر الکترونیکی کردن رسیدگی‌ های قضایی در نیروی انتظامی مهیا شده که این امر در انجام امور مردم در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.
وی گفت: این همایش هر ساله به منظور به روز رسانی اطلاعات و روزآمدی نیروها و بررسی عملکرد یک ساله کلانتری و پاسگاه ها برگزار می شود.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به عملکرد مطلوب و شاخص های امنیتی و انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: این استان از ابتدای سال جاری تاکنون 63 درصد کاهش سرقت به عنف و در زمینه تشکیل انواع پرونده های جرائم 40 درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز در این همایش به کاهش تخلفات و آسیب های اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: این امر با توجه به همکاری و همدلی مسئولان و مردم محقق شده است.
سردار غلامعباس غلامزاده افزود: پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار