کد خبر: ۳۴۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 14 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان يزد از حضور اعضاي خوشه طلاي استان يزد در قالب اخذ غرفه مشترك در دومين نمايشگاه طلا، جواهر و سنگ‌هاي قيمتي كيش خبر داد. "سيد مسعود عظيمي" در اين خصوص گفت: در اين نمايشگاه كه با حضور 60 شركت ايراني برگزار شد، تعدادي از ذينفعان خوشه طلاي استان يزد حضور داشتند.

وي افزود: اين نمايشگاه با حضور بیش از ۸۰ غرفه داخلی و خارجی در مساحتی بالغ بر ۵ هزار متر مربع با حضور "محمد کشتی‌آرای" ريیس اتحادیه تولید‌کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر و روسای اتحادیه های استان‌های مختلف کشوری در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد.

عظيمي با اشاره به استقبال بازديدكنندگان از غرفه خوشه طلاي يزد، گفت: صنعت طلا و زرگري در استان يزد از سابقه ديرينه‌اي برخوردار است و اين هنرصنعت جايگاه ويژه اي در يزد دارد به طوري كه از ديرباز طلاي يزد از شهرت بسياري برخوردار بوده است.

اين مسئول در پايان نيز خوشه‌هاي صنعتي را يكي از راهكارهاي ارتقاء سطح توانمندي توليدكنندگان داخلي و افزايش رقابت‌پذيري آنها در بازار داخل و خارج عنوان كرد و يكي از دلايل رونق گرفتن بازار محصولات خوشه‌هاي صنعتي استان يزد را در داخل و خارج از كشور اقدامات اين طرح‌ها برشمرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار