فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف در غرب کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی از اعتقادات راسخ این ملت هراس و واهمه دارند.
کد خبر: ۳۴۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 15 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سردار محمدنظر عظیمی روز پنجشنبه در جشن بزرگ میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) که در مسجد جامع شهر روانسر برگزار است افزود: رمز پایداری، فداکاری، ایستادگی و موفقیت ملت ایران عمل به دستورات خدا و کتاب خدا و اعتقادات است.
وی تصریح کرد: اگر دشمنان ایران اسلامی همه امکانات را بکار گرفته اند تا میان این ملت تفرقه ایجاد کنند و در این راستان درگیری های بنیان برانداز ایجاد می کنند علت این است که از این اعتقادات و مکتب آسمانی آسییب دیده اند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف در غرب کشور اظهار کرد: دشمن می خواهد در صفوف متحد ملت ایران شکاف ایجاد کند و مراقبتی که امروز نیاز داریم نباید کمتر از دوران دفاع مقدس باشد.
سردار عظیمی اضافه کرد: بصیرت و آگاهی ملت ایران موجب عزت، اقتدار و افتخار این نظام اسلامی شده و این ملت هم تا به امروز هم سرافرازانه در مقابل دنیای کفر ایستادگی کرده اند.
وی ادامه داد: دشمنان دین خدا از زمان پیروی انقلاب اسلامی تاکنون همه امکانات و ابزارها را علیه ملت ایران بکار گرفته اند اما ملت با بصیرت و قهرمان ایران همچنان در مسیر تحقق آرمان های انقلاب حرکت کرده و خواهند کرد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف در غرب کشور در ادامه گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون شاهد مجاهدت ها، فداکاری ها و ازخودگذشتگی های مبتنی بر بصیرت ملت ایران هستیم و این افتخارات در کارنامه این ملت ثبت شده است.
وی با بیان اینکه پیامبر عامل اصلاح و هدایت جامعه بوده افزود: افتخار ما این است که به کتاب خدا و رسول خدا (ص) اعتقاد داریم.
سردار عظیمی افزود: هفته وحدت امسال برنامه های بسیار خوبی در سطح استان اجرا شد که حضور پر رنگ مردم فهیم و بصیر استان و همت بلند متولیان این برنامه ها ستودنی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار