در پی توهین اکبر اعلمی به امام خمینی‌(ره)، ولایت فقیه و شورای نگهبان در گرگان، الله‌کرم رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله ایران مناظره خود با این چهره اصلاح‌طلب را لغو کرد.
کد خبر: ۳۴۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 18 December 2016
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از نگاه آزاد،  انجمن اصلاح‌طلب و افراطی ایران اسلامی دانشگاه مازندران، پس از برنامه ساختارشکنانه خود که با حضور نجفی نماینده اصلاح‌طلب بابل برگزار شد و در آن به نظام و ارکان نظام حمله شد، مناظره‌ای را بین اکبر اعلمی نماینده رد صلاحیت شده و حسین الله‌کرم رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله ایران ترتیب داد که قرار بود 30 آذرماه در دانشگاه مازندران برگزار شود.
 
 
اکبر اعلمی نماینده مجلس ششم و هفتم که برای مجلس هشتم رد صلاحیت شده بود و در سخنرانی‌هایش بارها به شورای نگهبان و اصول قانونی اساسی همچون ولایت فقیه حمله کرده بود و حتی در یکی از سخنرانی‌هایش نیز گفته بود که دولت امام حسین را هم به مجلس آورده و استیضاح می‌کند، هفته گذشته در گرگان نتوانست کینه خود را از نظام مخفی کند و در نهایت به بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب توهین کرد.
 
 
در پی این اظهارات توهین آمیز، امروز حسین الله‌کرم در صفحه اینستاگرام خود، ضمن واکنش به توهین‌های اعلمی به امام، رهبری و شورای نگهبان، از لغود مناظره خود با این فرد هتاک خبر داد.
 
در صفحه اینستاگرام الله کرم آمده است:
 
 
مناظره الله‌كرم و اعلمى كه قرار بود سه شنبه 30 آذر 95 در دانشگاه بابلسر انجام شود به‌دليل توهين‌هاى اعلمى به امام راحل، ولايت فقيه، شوراى نگهبان و حمله به ارزش‌ها و آرمان‌هاى انقلاب از سوى الله‌كرم تعليق گرديد.
 
 
اعلمى در 19 آبان‌ماه 95 در مناظره با حجت‌الاسلام مصباحى مقدم در دانشگاه گرگان ضمن محاكمه امام راحل، به اصل ولايت فقيه حمله كرده و جايگاه قانونى شوراى نگبان و ... را زير سوال برده است، كه به بخشى از آنان پرداخته و با پاسخ مختصر به هر يک، دلايل تعليق مناظره آمده است.
 
 
١-اعلمى: امام گفته بود اگر فرهنگ درست بشود فساد از بین می‌رود، پس چرا 37 سال کشور دست روحانیت است و فرهنگ درست نشده است؟ امام، وعده‌هایی که دادی چه شد؟
 
 
الله‌كرم: مگر اعلمى نمى‌داند وقتى آقاى هاشمى رئيس‌جمهور بود، تاسوعا و عاشورا به اسكى روى سد لتيان مى‌رفت. آقاى خاتمى نيز وقتى رئيس‌جمهور بود، گفت اگر دين در برابر آزادى قرار گيرد بايد دين را محدود كرد نه آزادى را؟! آقاى روحانى نيز برخلاف مولا على(ع) و امام راحل مى‌گويد: نمى‌توان مردم را به زور شلاق به بهشت برد. آيا اينها و امثال مهاجرانى‌هاى پناهنده به بى بى سى و... كه سكاندار فرهنگ بودن، مگر مى‌گذارند ديدگاه امام راحل حاكم شود.
 
 
٢- اعلمى: امام مدعی بود اگر حکومت را به دست ما بسپارید ما کشوری به شما تحویل می‌دهیم که بهشت برین باشد، امام وعده‌هایی که دادید به کجا رسید؟
 
 
الله‌كرم: مگر اعلمى نمى‌داند اين كشور كودتاهاى متعدد از جمله نوژه، حمله طبس، جنگ 8ساله ،حملات دريايى و هوايى آمريكا در خليج فارس و تحريم‌هاى 37 ساله را درمقابل داشته است!! كه مى‌گويد چرا امام راحل به وعده‌هاى نرسيد؟!
 
 
٣-اعلمى: در رأس حکومت چه کسی ولایت مطلقه فقیه است؟ آیا غیر از روحانیت است؟ سیستم ما جمهوری اسلامی و قانون اساسی ج.ا.ا است. رؤسای قوا را چه کسی انتخاب می‌کند؟ چرا همه باید از فیلتر روحانیت بگذرند و چرا انتخاب مردم را محدود می‌کنید؟ آیا کاری که شورای نگهبان انجام می‌دهد سلب آزادی نیست؟
 
 
الله‌كرم: مگر اعلمى نمى‌داند وظایف ولايت مطلقه فقيه، تعيين و نظارت بر سياست‌هاى كلى است كه اجراى آن به‌عهده دولت‌هايى بوده كه كمتر به آن عمل كرده‌اند. در همين برجام، مگر رهبرى الزامات 9 گانه در اجراى آن را نگذاشت اما عمل نشد و نمى‌شود.
 
 
ضمنا همان قانون اساسى كه از يک سو قائل به حاكميت ملى است از سوى ديگر قائل به ولايت شرعى علماست كه در شوراى نگهبان متبلور است تا از آزادى، جمهوريت و اسلاميت نظام دفاع كند.
 
 
از آنجا كه مى‌دانم حتماً اعلمى اين پاسخ‎ها را مى‌داند اما متاسفانه مطالب خالى از واقعيات را گفته است مناظره را تبديل به پاسخ كتبى مى‌كنم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار