مسئولیت در ادارات همواره در گردش است و برگزاری مراسمات تودیع و معارفه یک اتفاق عجیب در شهر دهلران محسوب نمی شود.
کد خبر: ۳۴۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 20 December 2016
یکی از مسائلی که در فرهنگ سیاسی جوامع مورد توجه است، این است که شهروندان باید بیاموزند در جمع انسان‌ها و تشکل‌های دیگر، در پی تحقق اهداف فردی، جمعی و ملی باشند؛ بنابراین، بی‌توجهی به اهداف جمعی و نارسایی‌های گسترده در توجه به مسائل کلان ملی، از جمله جدی‌ترین مسائل نظری در مدیریت کارآمد کشور است.

 در ایران برخی از مولفه های فرهنگ سیاسی به معنای مفاهیمی که ناخود آگاه میان مردم و دولت از یک سو و مردم و دولت با نظام بین‌المللی از سوی دیگر وجود دارد، پایه‌هایی غیر عقلایی دارد و در راستای دستیابی به مجموعه اهداف جمعی در قالب یک نظم اجتماعی قاعده‌مند و عقلایی متحول نشده است.
 
 
 ایجاد تغییرات در مورد افرادی غیر از خودمان حقیقتاً کار بسیار ظریف و پیچیده‌ای است. واقعیتی وجود دارد و آن این است که متأسفانه بسیاری از تصمیم‌گیرندگان، به نتایج نهایی تصمیم خود فکر نمی‌کنند. به یکباره همه چیز را  عوض می‌کنند و انتظار عالی‌شدن همه امور را دارند. ولی ظرافت‌ها را هم رعایت نمی‌کنند. اینجاست که بحران‌های درون مجموعه رشد می‌کند و روزی سر باز خواهد کرد.
 
 مسئولیت در ادارات همواره در گردش است و برگزاری مراسمات تودیع و معارفه یک اتفاق عجیب در شهر دهلران محسوب نمی شود.
 
شاید به این با این افکار که جابجایی  روزانه پست سازمانی نیاز یک اداراه باشد ویا امر سلیقه ای باید در این میان حکمرانی کند ،به این روال که فردی صبح پستی را بپذیرد و شب آن روز یکباره پشیمان شود .
 

  چند روز پیش مراسم تودیع و معارفه معاونت بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران با حضور حراست دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.
 
در این مراسم از زحمات رضا جوروند تقدیر و باقر کرمی را به عنوان معاون جدید بهداشت شبکه بهداشت و درمان معرفی شد.
 
اما متاسفانه یک روز بعد از این مراسم کرمی استعفای خود را تقدیم رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران نمود.
 
در مراسمی دیگر دکتر غلام رضا صحرایی به عنوان معاون جدید بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران معرفی نمودند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار