رئيس کميسيون شوراياری های شورای اسلامی شهر قزوين:
رئيس کميسيون شوراياری های شورای اسلامی شهر قزوين گفت: از مدیران مربوطه درخواست می‌کنیم نسبت به مرمت و بازسازی کتابخانه اندیشه اقدامات لازم را انجام دهند تا جوانان از ظرفیت این کتابخانه بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۳۴۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 20 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا صدیقی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد با اشاره به اینکه اعضای شورای این شهر از کتابخانه اندیشه بازدید کردند، اظهار داشت: در این بازدید، مشکلات این کتابخانه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص رفع آن‌ها با مدیران مربوطه بحث و گفت‌وگو شد.

وی بیان کرد: عدم استفاده از ظرفیت 100 درصدی کتابخانه اندیشه طی چند ماه گذشته از جمله مشکلات این کتابخانه بود که دلایل آن، از نظر اعضای شورای اسلامی شهر قزوین منطقی و درست نبوده است.

رئیس کمیسیون شورایاری‌های شورای اسلامی شهر قزوین گفت: کتابخانه اندیشه دو سالن قرائت‌خانه دارد که یک سالن آن تبدیل به انباری شده است و از سالن دیگر آن، برادران به مدت سه روز و مابقی روزها را خواهران برای مطالعه استفاده می‌کنند.

صدیقی با بیان اینکه باید فضای 100 درصدی کتابخانه اندیشه مورد بهره‌برداری قرار گیرد، عنوان کرد: اکنون از ظرفیت این کتابخانه 50 درصد استفاده می‌شود، به همین دلیل از مدیران مربوطه درخواست کردیم، نسبت به مرمت و بازسازی این کتابخانه اقدامات لازم را انجام دهند تا بلافاصله برای استفاده جوانان مهیا شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه اماکن مختلف فرهنگی در شهر قزوین با زحمات بی‌شماری ساخته می‌شود، بیان کرد: چرا با توجه به کمبود فضاهای فرهنگی در این شهر، از ظرفیت کامل آن‌ها استفاده نمی‌شود؛ هر دلیلی که در این راستا وجود داشته باشد منطقی نبوده و باید برطرف شود.

رئیس کمیسیون شورایاری‌های شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: با منطقه دو شهرداری قزوین در خصوص کتابخانه اندیشه مذاکراتی صورت گرفته تا مشکلات این کتابخانه برطرف شود که تاکنون این موضوع تحقق نیافته است.

صدیقی با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن نگهبان می‌توان امنیت دو سالن قرائت‌خانه اندیشه را فراهم کرد، یادآور شد: مدیرانی که موظف شدند فعالیت‌های لازم را در کتابخانه اندیشه انجام داده تا مشکلات آن برطرف شود، درخواست می‌کنیم در اسرع وقت پیگیر این موضوع باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار