تابناک: چندین سال است که با پدیده بازار سیاه آرد در اصفهان مواجهیم، آردهای دولتی که به خاطر اختلاف قیمت با آرد آزاد از چنگ نانوایان در می‌آید و در بازار سیاهی که دلالان ایجاد کردند به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۳۴۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 20 December 2016
تابناک اصفهان: چندین سال است که با پدیده بازار سیاه آرد در اصفهان مواجهیم، آردهای دولتی که به خاطر اختلاف قیمت با آرد آزاد از چنگ نانوایان در می‌آید و در بازار سیاهی که دلالان ایجاد کردند به فروش می‌رسد.

عضو اتحادیه نانوایان اصفهان با پرده برداشتن از بازار سیاه آرد در اصفهان اعلام کرد: از سال 92 متوجه شدیم که سهمیه‌های آرد دولتی برخی از نانوایان که به دلایل مختلفی نمی‌توانستند به اتحادیه مراجعه و آرد خود را تحویل بگیرند به جای بازگشت به اداره غله، در بازار سیاه آرد به فروش می‌رسد.

فرید نقشینه بیان داشت: بدنبال پیگیری قضایی این موضوع در حال حاضر پرونده‌ای در شعبه ده بازپرسی دادگستری اصفهان مفتوح است.

وی ادامه داد: ماهانه بین 15 هزار کیسه آرد دولتی نانوایان باقی می‌ماند که باید به اداره غله بازگشت داده شود و این در حالی بود که بسیاری از این حجم آردها در بازارهای دلالان به فروش می‌رسید.

نقشینه گفت: از سال 95 با دخالت دولت و اجرای طرح متمرکز خرید آرد از بانک سپه، مشکلات فوق تا حدود زیادی حل شد.

وی بیان داشت: در این میان 140 کیسه آرد دولتی که به خاطر تعمیر مغازه نانوایی خود نتوانستم به اتحادیه مراجعه و دریافت کنم به اسم من فاکتور سازی شده در حالی که من هیچ گاه دریافت نکرده بودم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار