کد خبر: ۳۴۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 21 December 2016
به گزارش تابناک یزد،فرماندار يزد در نشست شوراي آموزش‌وپرورش شهرستان يزد گفت: ریشه‌کن کردن بی سوادی از اولویت‌های دولت یازدهم است.

"مصطفي سالاري" در نشست شوراي آموزش‌وپرورش شهرستان با اشاره به اين که تمامي فعالیت‌های دولت تدبير و اميد بر اساس قانون است، ‌اظهار کرد: دولت سعي در اجراي برنامه پنجم توسعه دارد و بخش‌های مربوط به نهضت سوادآموزی و طرح‌های تشويقي مرتبط با آن نيز به نحو احسن اجراشده است.

وي با بیان این که مبارزه با بی‌سوادي در شهرستان يزد به‌صورت جدي دنبال می‌شود گفت: لازم است مطابق وضعيت موجود برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذيرد تا شاخص‌های اين حوزه ارتقا يابد.

سالاري در بخش دیگری از سخنان خود تفکیک افراد بومی و مهاجر در بحث سوادآموزی، اقدامی غیر قابل قبول و اجرا دانست و بیان کرد: هرگونه برنامه‌ریزی در اين بخش باید براي همه اقشار جامعه هدف اين موضوع باشد.

"محمدعلی جعفری" معاون سياسي و اجتماعي فرماندار یزد گفت: در بحث باسواد کردن والدين بی‌سواد دانش آموزان اولين اقدام، ارتباط‌گیری مديران مدارس با والدين است.

وی در پایان تأکید کرد: شايسته است مدارس در تهيه بانک اطلاعاتي وضعيت تحصيلي والدين دانش آموزان اقدام کنند و سپس برنامه‌های لازم در اين زمينه اجرا شود
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار