نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سرنوشت شهر برای مردم مهم است باید فرهنگ‌سازی کرد تا مردم در انتخابات شوراهای شهر حضوری پرشور داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 24 December 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدابوالفضل موسوی بیوکی در نشست یزد و توسعه با تاکید بر اهمیت انتخابات شوراهای شهر اظهار داشت: اگر نمایندگان شورای شهر افرادی باشند که با تعداد رای پایین انتخاب شده باشند، قطعا شورای موفقی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم شورای شهرمان موفق باشد باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کرد تا نمایندگانی در شورا داشته باشیم که حداقل 50 هزار رای داشته باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همگان باید برای ایجاد شور و آگاهی در مردم برای شرکت در انتخابات تلاش کرده و آن‌ها را برای نقش آفرینی در اداره شهر تشویق کنیم، اضافه کرد: برای حضور در انتخابات شوراهای شهر هم می‌توان به صورت لیستی و گروهی در انتخابات حضور یافت و هم می‌توان مثل دوره‌های قبل به صورت فردی حضور داشت اما اگر افراد متخصص بتوانند به صورت تیمی با برنامه و ‌اندازه مشخص وارد انتخابات شوند، قطعا نتیجه بهتری حاصل می‌شود.

این مسؤول با اشاره به ورود شوراها به مسائل اصلی افزود: همچنین برخی معضلات اصلی استان مثل مسئله آب را می‌توان از طریق سیاست‌گذاری در شوراهای شهر حل کرد.

موسوی با تاکید بر ایجاد شور و نشاط برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر، اظهار کرد: هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصول‌گرا قصد ورود جدی به انتخابات شوراهای شهر را دارند که هم ضروری است و هم اتفاق بسیار خوبی است، هر چه گروه‌های بیشتر با ایده‌ها و برنامه‌های متنوع‌تر به انتخابات وارد شوند، شورای شهر بهتری خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار