فرمانده انتظامی دلگان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس این شهرستان قاتل جوان 20 ساله را در یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۳۴۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 25 December 2016


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ احمد ثمره حسینی اظهار داشت: ماموران انتظامی در تاریخ 27 مرداد امسال از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 از کشف جسد یک جوان 20 ساله تبعه بیگانه غیرمجاز و مجروحیت یک تبعه دیگر 25 ساله در محورهای فرعی شهرستان دلگان با خبر شدند.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل و پایش های تخصصی و تحقیقات از مجروح این حادثه، موفق به شناسایی هویت یکی از عاملان تیراندازی شدند.
وی با اشاره به اینکه فرد شناسایی شده پس از انجام قتل از محل سکونت خود به مکان نامعلومی متواری شده بود افزود: کاراگاهان پلیس پس از اطلاع از اینکه این متهم به صورت شبانه دوباره به شهرستان دلگان برگشته و در حال حاضر در منزلی مخفی شده، محل اختفای وی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی دلگان گفت: این متهم در تحقیقات تخصصی پلیس اعتراف کرد که با مقتول اختلافات مالی داشته و روز حادثه در حالی که مقتول به همراه دوستش با یک دستگاه خودرو پژو 405 در حال تردد بود را با خودرو تعقیب و در مکانی خلوت با یک قبضه سلاح گرم به سمت خودرو آنان تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.
سرهنگ ثمره حسینی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.
گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در 480 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار