رئیس اداره بهزیستی لارستان، گفت: طی تفاهم انعقاد شده بین اداره بهزیستی و مجمع خیرین مسکن ساز لارستان برای خانواده های بالای ۲ معلول ۵۲ واحد مسکن احداث خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 25 December 2016
تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: علیرضا بال افکن در کارگاه آموزشی شناخت موانع و مشکلات ایجاد اشتغال ویژه کارشناسان اشتغال ادارات بهزیستی شهرستانهای استان فارس با حضور مهناز کاشی رییس دبیرخانه اشتغال و کار آفرینی سازمان بهزیستی کشور، سید مرتضی موسوی مدیر کل سازمان بهزسیتی استان فارس و فرماندار ویژه لارستان در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، با ابراز خرسندی از پیشرفت مطلوب پروژه های مرکز توان بخشی و ساختمان اورژانس اجتماعی لارستان، افزود: امید می رود با احداث این پروژه ها شاهد ارائه خدمات بهتری به شهروندان باشیم.

رئیس اداره بهزیستی لارستان از فعالیت ۲ مرکز شبانه روزی نگهداری معلولین، مرکز مراقبت از سالمندان، مرکز ویزیت در منزل، یک مرکز روزانه توانبخشی، سه موسسه تون بخشی در این شهرستان، تصریح کرد: موافقت اصولی مرکز «شبه خانواده» اخذ شده است و با مشارکت خیرین این طرح اجرا می شود که در این مرکز فرزندان بلاصاحب یا بدسرپرست نگهداری و آموزش داده می شوند.

بال افکن با ارائه گزارشی از اقدامات اداره بهزیستی لارستان در زمینه اشتغال و مسکن، ادامه داد: طی تفاهم انعقاد شده بین اداره بهزیستی و مجمع خیرین مسکن ساز لارستان برای خانواده های بالای ۲ معلول ۵۲ واحد مسکن احداث خواهد شد.

وی به فعالیت ۵۲ مرکز غیردولتی بهزیستی در سطح شهرستان لارستان خبر داد و یاداور شد: در آینده نزدیک نمایندگی بهزیستی در بخش صحرای باغ با تأمین نیرو و تجهیز ساختمان در دهه فجر راه اندازی می شود.

رئیس اداره بهزیستی لارستان از آغاز ساخت پروژه نمایندگی خدمات بهزیستی بخش اوز با ۷۵۰ متر زیربنا اشاره و یادآور شد: امید می رود با روند رو به رشد امکانات و تجهیزات بهزیستی لارستان بتوان خدمات شایسته به جامعه هدف ارائه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار