با هدف ارتقای فرهنگ کار؛
چهارمین جلسه هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با هدف ارتقای فرهنگ کار و مرتفع کردن موانع و مشکلات تولید در استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 26 December 2016

به گزارش تابناک، چهارمین جلسه هیات مدیره خانه صنعت  و معدن با حضور داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کیومرث فلاحی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه، اولیاء علی بیگی رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان و جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت و معدن استان و دیگر اعضای خانه صنعت و معدن در محل جدید این خانه در کرمانشاه برگزار شد.

 داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به اهمیت تشکل های کارگری گفت: تشکل های کارگری از نهادهای اثر بخش بخصوص در عرصه اقتصادی کشور به شمار می روند.

وی افزود: خوشبختانه در استان کرمانشاه با همراهی، همدلی و همبستگی اعضای خانه صنعت و معدن استان تاثیرات چشمگیری در عرصه اقتصاد استان ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  گفت: از وظایف قانونی و ذاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که در خدمت تشکلات کارگری و کارفرمایی درجهت وحدت رویه بین شرکای اجتماعی خود باشد.

وی به رابطه تنگاتنگ با شرکای اجتماعی خود با این اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با رغبت در راستای وظایف ذاتی و سازمانی آمادگی خود را در جهت ایجاد تعامل و رفع موانع و مشکلات احتمالی جامعه کار و تلاش استان به خصوص شرکای اجتماعی خود اعلام می دارد.

 اولیاء علی بیگی نیز در ادامه این جلسه ضمن تشکر از همکاری و تعامل اداره کل تعاون، کار و  راه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با جامعه هدف و خانواده بزرگ کار، تلاش و تولید و هم چنین تاکید بر همبستگی هر چه بیشتر تشکل های کارگری و کارفرمایی در استان، خواستار ادامه برگزاری جلسات مشترک در راستای ارتقای فرهنگ کار و مرتفع کردن موانع و مشکلات تولید در استان شد.

لازم به ذکر است، در این جلسه از زحمات حسن جلیلیان رئیس اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  توسط هیات مدیره خانه صنعت استان به پاس زحمات بی دریغ در ساماندهی و برگزاری انتخابات مبتنی بر قانون تشکل ها با اهداء لوح تقدیر  قدردانی شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار