رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم مطرح کرد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: باید هم به شکل جامع و اضطراری مشکل فاضلاب منطقه پردیسان را حل کنیم.
کد خبر: ۳۵۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 28 December 2016
به گزارش تابناک قم، سید حسن رضوی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به مشکلات منطقه پردیسان اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی این منطقه بحث فاضلاب است، واحدهای مسکن مهر به بهره برداری رسیده در منطقه پردیسان مشکل فاضلاب دارند.

وی ادامه داد: فاضلاب در منطقه پردیسان اکنون در معابر هم جاری می‌شود، توجه نکردن به این مشکل تبعات بهداشتی و اجتماعی را به دنبال دارد، تکمیل پروژه فاضلاب منطقه پردیسان با اعتبارات کنونی زمان زیادی می‌برد، به همین دلیل باید هم به شکل جامع و هم به شکل اضطراری مشکل فاضلاب این منطقه را حل کنیم و مردم برای حل این مشکل مطالبه عمومی دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم افزود: حدود 130 هزار نفر در منطقه پردیسان ساکن هستند که بیش از 30 هزار نفر از آن‌ها از طلاب حوزه علمیه قم و مجموعه‌های دینی هستند، اکنون بحث مسجد جامع پردیسان مطرح است و خیرین در این موضوع وارد شدند.

رضوی با اشاره به مسجد جامع پردیسان اظهار کرد: خیرین زمینی را برای این مسجد خریداری کردند و کار احداث مسجد جامع پردیسان آغاز شده است، اما دولت هم باید اعتباری را برای تکمیل این مسجد در نظر بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در منطقه پردیسان با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی نیاز به احداث مدارس جدید داریم، اکنون این منطقه به لحاظ کمبود واحدهای آموزشی در خط قرمز قرار دارد، باید زمین‌های آموزشی در منطقه پردیسان تنها به احداث مدارس اختصاص داده شود، اکنون خیر برای ساخت مدرسه داریم، ولی زمین با کاربری آموزشی در این منطقه در اختیار نداریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار