رصد رسانه ها
تابناک اردبیل با رصد رسانه های مختلف آخرین اخبار جالب توجه را با کمی ویرایش و تلخیص منتشر می کند تا خوانندگان تابناک در زمان کوتاه تری بتوانند از مهمترین چکیده مطالب منتشر شده خبردار شوند.
کد خبر: ۳۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 14 May 2015

معرفی ناخدای کشتی انتخاباتی اصلاح‌طلبان

جمشید ایرانی عضو جبهه اصلاح‌طلبان و دبیر جبهه اعتدالگرایان از سرلیستی محمدرضا عارف در لیست جبهه اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان خبر داده و گفته: ما برای سرلیستی آقای عارف با آقایان ناطق نوری، رئیس دولت اصلاحات و آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به مشورت نشسته‌ایم. عارف امروز ناخدای کشتی اصلاح‌طلبان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و هدف وی این است که مجلسی هماهنگ در جهت تقویت دولت یازدهم شکل دهیم.


لیست احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس

سایت گفت‌وگو نیوز متعلق به اصلاح‌طلبان لیستی را منتشر کرده و مدعی شده لیست احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس در تهران خواهد بود:

محمدرضا عارف، علی اکبر ناطق نوری، سید محمود دعایی، رسول منتجب نیا، محمد علی نجفی، علی مطهری، محسن هاشمی، کواکبیان، علیرضا محجوب، جواد حق‌شناس، رحیم ابوالحسنی، محسن مهرعلیزاده، عبدالله جاسبی، احمد پورنجاتی، رضا حجتی، مسعود پزشکیان، بدرالسادات می‌رموسوی، فاطمه راکعی، داریوش قنبری، کاتوزیان، طه هاشمی، فیاض زاهد، مجید فراهانی، مسیح مهاجری، فرجی دانا، سهیلا جلو دار‌زاده، جواد اطاعت، احمد حکیمی‌پور، الیاس حضرتی، هادی خانیکی


نامه سرگشاده محسن رضایی به شریعتمداری

دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه سرگشاده‌ای به حسین شریعتمداری در خصوص یادداشت اخیر مدیر مسئول روزنامه کیهان واکنش نشان داد و نوشت:

هیچ گاه فکر نمی‌کردم افرادی در جبهه انقلاب پیدا شوند که نسبت به برادران خود این همه بی‌حرمتی کنند. جناب‌عالی و بعضی از دوستانتان قریب به ۱۵ سال، بویژه در سالهای اخیر اینجانب را با ده‌ها توهین و افتراء همراهی کرده‌اید، مخصوصاً مجموعه بی‌حرمتی‌های اخیر و زنجیره‌ای شما در مورد مصاحبه بنده با شبکه المیادین لبنان که از حد تحمل عبور کرده است. به هر حال این مواجهه ضد ارزشی و غیراخلاقی، غیر قابل پذیرش است.

لازم به ذکر است که به دنبال گفت‌وگوی تفصیلی دکتر محسن رضایی، دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام با شبکه تلویزیونی المیادین لبنان، حسین شریعتمداری در سرمقاله دیروز کیهان، مطالب کذبی را در این باره منتشر کرد.


باهنر: در مقابل اصلاح طلبان، با پایداری ائتلاف می کنیم

روزنامه شرق به نقل از باهنر نایب رئیس مجلس نوشت: بعضی‌ها سؤال می‌کنند شما با پایداری‌ها می‌توانید زیر یک چتر باشید؟ به قول مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی که می‌فرمودند «این کار یک ائتلاف است نه وحدت فلسفی و موضعی». ما در چنین ائتلافی حضور خواهیم یافت. اصولگرایان در انتخابات مجلس گذشته یک رقیب جدی به نام اصلاح‌طلبان نداشتند، ولی الان دارند؛ بنابراین می‌توانیم با حفظ مواضع، در بخش‌هایی با جبهه پایداری و سایر اصولگرایان ائتلاف کنیم. تلاش می‌کنیم نقطه هدفمان صددرصد باشد، اما ممکن است به صد نرسیم.


تحویل شکلات بجای پول در تاکسی های گرمی

در پی افزایش 40 درصدی قیمت کرایه‌های درون شهری در گرمی و کمبود پول خرد، رانندگان برای جلب رضایت مسافر و مدیون نبودن آنها به جای پرداخت مابقی وجه به آنها شکلات یا آدامس می‌دهند.

به گزارش سیفار، رانندگان تاكسي نبود پول خورد 50 و 100توماني به اندازه نياز را دليل اينكار اعلام كردند و راه حل‌های اين مشكل را در رند كردن كرايه و يا امكان پرداخت الكترونيكي كرايه‌ها می‌دانند.


تنها جایگاه سی ان جی اصلاندوز در کما!

به گزارش ارس تبار، تنها جایگاه CNG شهر مدتهاست که بنا بدلایلی تعطیل است. با توجه به حجم بسیار بالای خودروهای گازسوز این شهر ، تعطیلی تنها جایگاه سوخت CNG فشارفراوانی را به همشهریان وارد کرده است.

تعطیلی این جایگاه سی ان جی موجب ایجاد صف‌های طولانی در مقابل جایگاه پمپ بنزین اصلاندوز شده است.

بدنبال تعطیلی جایگاه شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه گازسوز بویژه رانندگان تاکسی و آژانس ها برای تامین سوخت با مشکل جدی رو به رو شده اند.

معرفی ناخدای کشتی انتخاباتی اصلاح‌طلبان / لیست احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس / نامه سرگشاده محسن رضایی به شریعتمداری/ تنها جایگاه سی ان جی اصلاندوز در کما!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
زمان تحجر و عقب ماندگى سپرى شده
یاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
قرآن می‌گوید: «وقتی به منافقین گفته می‌شود در جامعه خرابکاری نکنید، می‌گویند ما دنبال اصلاحیم.» دیده‌اید گاهی بعد از رسوایی یک منافق، برخی می‌گویند: «عجب! این که آدم خوبی بود، به نظر نمی‌آمد آدم خرابکاری باشد. واقعاً دلسوز بود.» قرآن می‌فرماید: همین طور است! «خودش هم نمی‌فهمد که دارد خرابکاری می‌کند. شعور ندارد.» این اوج رویکرد مثبت خدا به منافقین است.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
اگر خدا را در کارها در نظر نگیریم راهمان اشتباه است حال اصولگرا بودن یا اصلاح طلب فرقی نمی کند.
امیرابدالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
دورد به اصلاحات وسازندگی بعضی ها فرصت طلب به خاطر پست هایشان ازدست ندهند مرتکب اشتباه هستند واصلاحات را درک نکرده اند وبعضی دیگر با د به هر طرف که پیروز باشد می روند یک روز اصولگرا یک روز اصلا طلب واعتدال این افراد پایبند به هیچ گروهی نیستند اینها افراطی هستند واصلاطلب های واقعی همشمه با سربلندی پروی از خط امام وخط مقام معظم رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای بوده وهستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار