کد خبر: ۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳ 08 February 2015

فرماندار ساوجبلاغ طی نشستی 2 ساعته با امام جمعه، شهردار و شوراهای اسلامی شهر چهار باغ، مشکلات و مسائل این شهر را بررسی و در رابطه با راهکارهای رفع مشکلات تبادل نظر کردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ساوجبلاغ در این نشست ابتدا امام جمعه چهارباغ از طرف مردم شریف چهارباغ بخاطر انجام پروژه های مختلف دراین بخش و سرکشی ها و توجهات خاص و مستمر فرماندار قدردانی کرد.
حجت الاسلام محمدی گفت: مشکل فاضلاب شهرک ابریشم از موارد مهم مشکلات چهارباغ است که جزء بی مطالعه ترین طرحهای اجرایی در کشور هم میتوان از آن نام برد، چون در هیچیک از موارد خدمات‌رسانی و زیرساخت‌های شهری آن کاری نشده و فقط منازل ساختمانی در آن کار شده است.
وی افزود: البته استقرار کلانتری در شهرک ابریشم و کلانتری مهدی آباد وپارک‌های محله‌ای در بخش از اقدامات خوب فرمانداری و مسئولین شهری بوده که نباید آنان را نادیده گرفت.
امام جمعه چهارباغ ایجاد رضایتمندی شهروندان را از مهمترین موارد درجهت آرامش و امنیت اجتماع و در نهایت خشنودی و رضایت‌مندی مردم از نظام دانست وآن را مورد تاکید قرار داد.
وي در ادامه در خصوص برخی موارد از قبیل مشارکت شهرداری درساخت تصفیه خانه، مکان یابی آرامستان جدید، بازار خودرو قزلحصار و تعریض جاده این میسر و اجرای طرح جامع شهری اشاراتی داشت که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
فرماندارساوجبلاغ نیز از اهتمام مسئولان و امام جمعه چهارباغ به مسائل و مشکلات بخش و تلاش در جهت رفع آن تشکر وقدردانی کرد.
پالیز گیر گفت: ما سعی می کنیم تا با حضور در شهرها و روستاها با مشاهده دقیق و نزدیک از مشکلات، بودجه شهرستان را بر طبق اولویت بندی تقسیم و هزینه نماییم تا به بهترین صورت ممکن این اعتبارتخصیص وهزینه شود ومهمترین و بیشترین مشکلات مرتفع شوند.
وی افزود: در اولین فرصت نشستی با مسئولان آبفای استان وشهرستان درخصوص حل مشکل تکمیل پروژه فاضلاب خواهیم داشت تا با ارائه راهکار نسبت به انجام این پروژه مهم اقداماتی داشته باشیم.
فرماندار ساوجبلاغ همچنین از شهرداری خواست تا با تشکیل تیمی نسبت به مکان یابی مناسب برای آرامستان اقدام نمایند تا سریعا" با هماهنگی منابع طبیعی استان نسبت به اختصاص آن به چهارباغ هماهنگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار