مدیر امور آب و فاضلاب سلماس:
با اشاره به اینکه ۵۲۰ فقره انشعاب آب جدید در سال جاری در این شهرستان به متقاضیان واگذار شده است، گفت: در این مدت ۲ هزار و ۳۰۰ متر عملیات توسعه شبکه آب شهری و چهار هزار و ۳۰۰ متر عملیات اصلاح شبکه آب نیز انجام شده است.
کد خبر: ۳۵۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 03 January 2017
مدیر امور آب و فاضلاب سلماس با اشاره به اینکه ۵۲۰ فقره انشعاب آب جدید در سال جاری در این شهرستان به متقاضیان واگذار شده است، گفت: در این مدت ۲ هزار و ۳۰۰ متر عملیات توسعه شبکه آب شهری و چهار هزار و ۳۰۰ متر عملیات اصلاح شبکه آب نیز انجام شده است.

 جمشید سیدپور  در گفت و گو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس افزود: علاوه بر آن، امسال بیش از ۱۱ کیلومتر لوله گذاری فاضلاب در سطح شهر اجرا شده و یک هزار و۳۹۰ فقره انشعاب فاضلاب به مشترکان سلماسی واگذار شده است.
وی افزود: طی سال جاری ۳۵۴ مورد از کنتورهای قدیمی و معیوب شناسایی و تعویض و ۶۰۰ فقره انشعاب غیرفنی در سلماس استانداردسازی شده که تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات انشعابات در این شهرستان داشته است.
وی با بیان اینکه هدف این شرکت پیشبرد کیفیت آب سالم و ارایه بهداشتی آن به مردم است، گفت: در این راستا نیز ماهانه ۵۰ مورد آزمایش کلرسنجی ، ۵۶ مورد آزمایش میکروبی و ۱۰ مورد آزمایش شیمیایی صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: آبرسانی به سلماس و تازه شهر از محل سد مخزنی زولا به طول ۱۸٫۲ کیلومتر در حال انجام بوده و تاکنون ۶ کیلومتر از این طرح ملی به اتمام رسیده است.
سید پورافزود: برای آبرسانی به این ۲ شهر که ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکنون ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است و با بهره برداری از این طرح جمعیت ۱۳۰ هزار نفری این ۲ شهر از آب تصفیه شده برخوردار خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار