کد خبر: ۳۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 16 May 2015
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از بهره‌مندی از نگرش نخبگان مازندرانی برای کیفی‌سازی مباحث آموزشی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، سید علی قاسمی جمعه‌شب در همایش کیفیت‌بخشی آموزشی با مشارکت بخش خصوصی که در آن از خدمات ارزشمند پروفسور ابراهیم کتابچی نخبه مازندرانی حامی آموزش و پرورش در این شهرستان، گفت: امروزه آموزش و پرورش از بزرگ‌ترین دستگاه‌های کشور است که نقش اساسی در تعلیم و تربیت دارد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین همایش خیران مازندرانی و چهره‌های برجسته سیاسی مازندرانی فعال در این استان و مقیم در استان‌های دیگر کشور، اظهار کرد: این همایش 20 اردیبهشت ماه جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما تهران برگزار شد و دستاوردهای به همراه داشت.

قاسمی با اشاره به شرکت بیش از یک‌هزار مازندرانی مقیم تهران در این همایش تصریح کرد: این همایش گام موثری برای کیفی‌سازی آموزش و پرورش و کمک برای ساخت پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی بهره‌مندی از توانمندی‌ و تخصص‌ مازندرانی‌های خارج استان را از مهم‌ترین برنامه‌های همایش دانست و گفت: مازندران از استان‌های شاخص کشور در مدرسه‌سازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه باید برای کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش استان از چهره‌های شاخص بهره گیریم، بیان کرد: همیشه به‌دنبال یافتن راه‌هایی هستیم که آموزش و پرورش مازندران را به یک نهادی کیفی تبدیل کنیم به همین دلیل از همه شخصیت‌هایی استان و خارج این نهاد بزرگ آموزشی را حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه همایش خیران مدرسه‌ساز مازندرانی مقیم دیگر استان‌های کشور آغازی برای حمایت از آموزش و پرورش مازندران در این بخش بود، بیان کرد: باید نگاه جدیدی برای گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه در آموزش و پرورش داشت و نباید کار خیر را تنها در مدرسه‌سازی و امور فیزیکی دانست بلکه ارائه یک روش نو، راه تازه و شیوه شایسته برای تحصیل فرزندان امر خیر است.

وی به‌کارگیری از حامیان آموزش و پرورش همانند پروفسور کتابچی و اعلام آمادگی برای حمایت از مجموعه را از بزرگ‌ترین دستاوردهای همایش اخیر در تهران برشمرد و گفت: هم‌اکنون در آغاز راه قرار داریم و باید با نگرش نو از منابع گسترده مازندران برای کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش بهره گرفته شود.

قاسمی با اشاره به تقبل کمک قابل توجه پروفسور کتابچی برای حمایت از آموزش و پرورش و دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان، گفت: نشست‌هایی با این چهره شاخص مدرسه‌ساز برگزار شد تا بیشتر از گذشته از ظرفیت خیران مازندران استفاده شود.

به گزارش فارس، در این همایش از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران از تلاش‌ها و مساعدت‌های خیرخواهانه پرفسور کتابچی از نوابغ، حامی آموزش و پرورش و افتخارات مازندران در زمینه جراحی مغز و اعصاب با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

دختران دانش‌آموز دارای عناوین مختلف علمی در این شهرستان نیز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری تجلیل شدند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار