کد خبر: ۳۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 16 May 2015
به گزارش تسنیم، محمدحسین نژادفلاح در خصوص پیروزی پرسپولیس در دربی به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: وظیفه خود می‌دانم از بازیکنان پرسپولیس که توانستند امسال در دربی‌ها متفاوت از سایر بازی‌ها عمل کرده و در دو دیدار رفت و برگشت رقیب دیرینه خود را شکست دهند، قدردانی کنم.

وی افزود: از کادرفنی دربی رفت، حمید درخشان و دستیارانش و همچنین برانکو ایوانکوویچ و همکارانش هم تشکر می‌کنیم که در بازی با استقلال که برای هواداران بسیار اهمیت دارد، تدابیر خوبی اندیشیدند و توانستند دست به کار بزرگی بزنند. پیروزی در دربی‌ها موجب شد هواداران نتایج نامطلوبی که در فصل جاری رقم خورده را به نوعی فراموش کنند و این موفقیت در کنار صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا موجب شد ناکامی‌های پرسپولیس در لیگ و جام حذفی مقداری کمرنگ‌تر شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد برانکو ایوانکوویچ گفت: برانکو نشان داد که انتخاب درستی داشته‌ایم و باشگاه در انتخاب او بی‌گدار به آب نزده است. کسب نتایج دلخواه در دربی و آسیا نشان داد، برانکو در کوتاه مدت موفق بوده و انشاءالله کار جدی او در فصل آینده خواهد بود. هواداران ایمان داشته باشند تیم بسیار خوب و مقتدری را بر اساس نظرات کادرفنی در فصل نقل‌وانتقالات خواهیم بست و بهترین‌ها را جذب می‌کنیم تا برای فصل آینده انشاءالله قهرمانی را به ارمغان بیاوریم. باید طوری عمل کنیم که در همان هفته‌های اول نشان دهیم پرسپولیس مدعی قهرمانی است و فرصت‌ها را از دست نمی‌دهد.

نژادفلاح درباره گلزنی علی علی‌پور گفت: در دربی تمام بازیکنان ما در خطوط مختلف عملکرد خوبی داشتند و علی‌پور هم جوان آینده‌داری است و می‌تواند شایستگی‌هایش را بیشتر نشان دهد. اینکه علی‌پور عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ بازی‌های پرسپولیس در دربی را به خود اختصاص داده افتخاری برای او خواهد بود و نشان می‌دهد که می‌تواند یکی از جوان‌های آینده‌دار و مطرح فوتبال کشورمان باشد.

وی درباره درگیری‌هایی که بین چند بازیکن پس از پایان دربی رخ داده، عنوان کرد: دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و اتفاقاتی رخ داده که نشان می‌دهد هیچگاه این بازی نمی‌تواند تشریفاتی و کم اهمیت تلقی شود. بنده از هواداران عذرخواهی می‌کنم که این صحنه‌ها در ورزشگاه بوجود آمده است.

نژادفلاح با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برتری خود در بازی برابر لخویا، النصر و بنیادکار را مدیون و مرهون هواداران هستیم و به طور حتم اگر حمایت همه جانبه آنها نبود این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد. حالا نیز انتظار می‌رود شاهد حمایت پرشور و گسترده آنها باشیم و خوشبختانه با حمایت شرکت کاشی پرسپولیس و مدیریت آن بلیت بازی با الهلال رایگان است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس هواداران بی‌شماری دارد که تیم محبوب خود را تنها نمی‌گذارند و عزیزانی مثل گل‌رخسار، هدایتی و رمضانی در بین هواداران پرسپولیس وجود دارند که حاضرند برای موفقیت تیم محبوب خود دست به اقدامات مهم بزنند و به کمک باشگاه و تیم بیایند. هواداران پرسپولیس، یکی با سرمایه خود، یکی با دعا و قلب مهربانش و دیگری با فریادها و حمایت‌های معنویش به کمک تیم می‌آیند و همه اینها ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی درباره پرداخت‌های بعدی باشگاه به اعضای تیم گفت: در سایه اقداماتی که انجام دادیم امکان پرداخت به تیم در روز پنجشنبه وجود داشت اما مشکلات اداری مانع از پرداخت ما به اعضای تیم شد. انشاالله روز یکشنبه پرداخت‌هایی به تیم خواهیم داشت و سعی می‌کنیم یک پرداخت دیگر هم داشته باشیم تا تیم را به نوعی شارژ کرده باشیم. ما از زمانی که در باشگاه قبول مسئولیت کرده‌ایم با درآمدزایی‌ها و حمایت‌هایی که علاقمندان پرسپولیس به باشگاه داشته‌اند به طور منظم پرداخت‌ها را انجام داده‌ایم و سعی می‌کنیم مشکلات تیم را به طور ویژه‌تر حل کنیم.

نژادفلاح با اشاره به تقدیر از خانواده شهدا قبل از شروع دربی خاطرنشان کرد: اقدام سازمان لیگ اقدام ارزشمندی بود. شهدا قهرمانان واقعی این مرز و بوم هستند و موجب شده‌اند مردم در آرامش زندگی کنند. می‌بینیم که ایران عزیز در نهایت امنیت به سر می‌برد، در حالی که کشورهای منطقه با به هم ریختگی‌هایی مواجه هستند و اینها به دست نیامده جز با درایت مسئولان نظام، شهدا و ایثارگران و یاد کردن از این شهدای گرانقدر کار ارزشمندی است. انشاال باشگاه پرسپولیس نیز در فصل جدید اقدامات فرهنگی را به عنوان یک باشگاه فرهنگی ورزشی به طور ملموس‌تر در دستور کار قرار خواهد داد و سعی خواهیم کرد به نوبه خود در رسالتی که داریم موفق عمل کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار