معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور در مازندران:
مازندران بايد در حد شان و جايگاه مردم استان توسعه يابد/همه بزرگان و دست اندركاران كشور معتقدند كه بايد به شمال ايران توجه خاص شود/مديران بايد براي رصد نيازمندي هاي مناطق محروم وقت بگذارند.
کد خبر: ۳۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ 17 May 2015
فرهاد دژپسند، معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور در جلسه شوراي اداري استان با اشاره به اين كه همه بزرگان و دست اندركاران كشور معتقدند كه بايد به شمال ايران توجه خاص شود، افزود: مديران بايد براي رصد نيازمندي هاي مناطق محروم وقت بگذارند.

به گزارش تابناک وي با بيان اين كه مازندران بايد در حد شان و جايگاه مردم استان توسعه يابد، بيان داشت: استاندار پر تلاش مازندران در راستاي توسعه صنعت منطقه تلاش هاي قابل تقديري دارد و لازم است براي توسعه بخش كشاورزي نيز اهتمام شود.

معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، گفت: بهسازي و يكپارچه سازي اراضي شمال و تغيير الگوي كشت بايد در مازندران مورد توجه جدي قرار گيرد كه ان شاء الله در سفر رييس جمهور به استان در بسته كشاورزي به سرانجام خواهد رسيد.

دژپسند با انتقاد از نحوه مديريت منابع آب شمال كشور، ياد آور شد: بايد با تكيه بر اقتصاد آب در جهت بهبود بخش كشاورزي گام برداشت.

معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، با اشاره به نرخ بالاي بيكاري در برخي شهرهاي مازندران، تصريح كرد: بايد منابع اعتباري را همراه با كارآيي به كارگيريم و روي مصرف بهينه اعتبارات تمركز نماييم.

وي با بيان اين كه استفاده درست از منابع و انضباط مالي، رويكرد اصلي دولت تدبير و اميد است، اظهار داشت: اهتمام جدي اين دولت كاهش قيمتِ ارايه خدمات و استفاده از رقم حاصل از بهره وري در رشد كشور است.

دژپسند راه اصلي برون رفت از مشكلات اقتصادي و اشتغال را بهره گيري از ظرفيت بخش خصوصي دانست و ياد آور شد: استاندار مازندران فراتر از انتظار تلاش مي كند اما از بس كه مانع ايجاد مي كنند و توان و نيروها را مي فرسايند، منابع كشور به هدر مي رود.

وي افزود: چرا جاي جاي استان را به محل سرمايه افزايي تبديل نمي كنيم. بايد مديراني را در عرصه خدمت به كار گيريم كه شايستگي و تخصص داشته باشند.

معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، با انتقاد از هدر رفت منابع در گذشته، خاطر نشان ساخت: بايد برنامه هاي توسعه اي را به سند آمايش سرزميني معطوف و با جديت كار كنيم و منابع را درست مصرف نماييم.

وي با اشاره به اين كه بي انضباطي مالي توان كشور را گرفته است و بايد با جديت روند اصلاح آن تداوم يابد، گفت: احياي سازمان مديريت، گامي بزرگ براي احياي توان مالي كشور و تخصيص درست منابع است.

دژپسند با بيان اين كه سازمان مديريت و برنامه ريزي بازوي استانداري و حفيظ و همراه استانداري در برنامه هاي كاري است، افزود: سازمان مديريت و برنامه ريزي با نقش راهبري توسعه تشكيل شد و اميدواريم بتواند به اين ماموريت خود با عزم و اراده راسخ عمل نمايد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار