با این پیروزی زاگرس یاسوج24امتیازی شد و علاوه بر فاصله گرفتن از منطقه خطرناک جدول، امیدهایش حتی برای صعود نیز زنده شد.
کد خبر: ۳۵۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 07 January 2017
به گزارش"دی اسپورت"،در هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم و در گروه نخست این مسابقات بعثت کرمانشاه در خانه زاگرس یاسوج مغلوب شد.

دو تیم که برای کسب 3امتیاز مسابقه انگیزه های فراوانی داشتند حملاتی بسیاری را بر روی دروازه های یکدیگر خلق کردند اما در نهایت این زاگرس یاسوج بود که پیروز این مصاف پایاپای بود.

بازیکنان بعثت کرمانشاه:امیرپارسازاد-میلاد رستمی -وحید اسماعیل پور-امید سلطانی-محمد احمدی-پوریا خضری-هادی نصرالهی-هادی ریاحی-ایوب سبحانی پور-جواد نصراله زاده-هادی حسین پور

سرمربی:حمید کللی فرد

در ابتدا بعثت کرمانشاه موفق شد با گل زود هنگام هادی نصرالهی از میزبان خود پیش بیافتد و برای دقایقی نبض بازی را در دست بگیرد اما رفته رفته یاسوجی ها بر بازی مسلط شدند و توانستد گل تساوی را پیش از پایان نیمه نخست درون دروازه بعثت کرمانشاه قرار دهند.

اما نیمه دوم پر گل تر و جذاب تر از نیمه نخست پیگیری شد و دو تیم حملات متعددی را بر روی دروازه یکدیگر ترتیب می دادند اما در حالی که بازی تا دقیقه80با تساوی 2بر2پیگیری می شد یکی از بازیکنان زاگرس یاسوج اخراج شد تا این تیم ده نفره به بازی ادامه دهد اما اخراج این بازیکن تاثیری بر روند بازی یاسوجی ها نگذاشت و در دقایق پایانی موفق شدند گل برتری خود را مقابل بعثت کرمانشاه به ثمر برسانند تا بازی با نتیجه3بر2به سود زاگرس یاسوج خاته یابد.

با این پیروزی زاگرس یاسوج24امتیازی شد و علاوه بر فاصله گرفتن از منطقه خطرناک جدول، امیدهایش حتی برای صعود نیز زنده شد.

بعثت کرمانشاه نیز با این باخت26امتیازی باقی ماند و به رده ششم جدول سقوط کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار