معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های بسیار مهم برای برگزاری انتخابات، امنیت انتخابات است، گفت: نیروی انتظامی باید برای تأمین امنیت انتخابات آماده باشد.
کد خبر: ۳۵۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 09 January 2017

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی  در همایش رؤسا، فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان یزد با اشاره به نقش و اهمیت نیروی انتظامی در جامعه اظهار داشت: با فعالیت شبانه‌روزی مأموران پلیس انتظامی، شاخص‌های امنیت در استان یزد ارتقاء یافته است.

وی از نیروی انتظامی به عنوان یکی از تلاشگران در نظام اسلامی یاد کرد و افزود: تلاش‌های بسیار خوبی توسط نیروی انتظامی برای حاکم کردن نظم و امنیت در جامعه انجام شده و تلاش نیروهای پلیس در این زمینه پایان‌ناپذیر است.

طالبی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همچنین در برگزاری رویدادهای مهم نظیر انتخابات نیز نقش بسیار مهم و اساسی ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: مدت زمان کمی تا انتخابات باقی‌مانده و نیروی انتظامی باید خود را برقراری نظم و امنیت در ایام انتخابات آماده کند.

معاون استاندار یزد تصریح کرد: آنچه مهم‌تر از تأمین امنیت انتخابات است، ایجاد احساس امنیت در جامعه است که امیدواریم نیروی انتظامی همچون همیشه بتواند از عهده این مسؤولیت خطیر به خوبی برآید.

طالبی با تاکید بر اینکه هرگونه اتفاق امنیتی می‌تواند در آرامش جامعه در آستانه انتخابات اثرگذار باشد، عنوان کرد: امیدواریم با تدابیر نیروی انتظامی و هوشمندی و درایت مأموران این نهاد، شاهد کمترین مشکلات و دغدغه‌ها در این حوزه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهور بیان کرد: اجرای این منشور نیازمند تعامل همه قوا است و در استان‌ها نیز دستگاه‌های مختلف باید برای اجرای این منشور با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

طالبی ادامه داد: نیروی انتظامی بیش از هر نهاد دیگری می‌تواند در اجرای این منشور اثرگذار باشد و تاکنون نیز این مبحث به خوبی در نیروی انتظامی پیگیری و اجرا شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها بتوانند در کنار یکدیگر گامی مؤثر در تحقق حقوق شهروندی و اجرای منشور رونمایی شده توسط رئیس جمهور قدم بردارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار