به‌مدت یک هفته انجام می‌شود
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه فرش، لوستر و چراغ‌های تزیینی کرمانشاه در تاریخ 23 الی 29 ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 10 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،رضا سلیم‌ساسانی امروز اظهار داشت: نمایشگاه فرش کرمانشاه با رویکرد نمایش فرش و تابلوفرش دست‌باف برگزار می‌شود و در این نمایشگاه از حضور تولیدکنندگان استقبال می‌کنیم.

وی هدف از دایر کردن این نمایشگاه بزرگ را حمایت از تولید داخلی و تلاش در راستای توسعه این حوزه بیان کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی برای عرضه تولیدات داخلی تولیدکنندگان است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه از عرضه لوستر، چراغ‌های تزیینی، لوازم خانگی و سوغات در نمایشگاه یاد شده خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند کالاهای باکیفیت و با قیمت مناسب را در این فضای نمایشگاهی تهیه و خریداری کنند.

سلیم‌ساسانی زمان دایر شدن نمایشگاه مذکور را 23 لغایت 29 دی‌ماه جاری از ساعت 15 الی 20 در نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در پارک شاهد شهر کرمانشاه عنوان کرد.

این مسؤول از حضور تولیدکنندگان لوستر تهران و اصفهان و عرضه انواع کالا و ملزومات منزل برای ارائه به علاقه‌مندان در این نمایشگاه خبر داد و متذکر شد: چندین غرفه در فضایی مناسب برای حضور واحدهای مختلف و تولیدکنندگان دایر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار