مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از افتتاح هفت زمین چمن فوتبال تا پایان سال در سطح استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 17 May 2015
به گزارش ایرنا، حمید رضا گرشاسبی در جلسه هم اندیشی روسای هیات های فوتبال و روستایی و بازیهای بومی و محلی استان تهران که در آکادمی ملی المپیک مجموعه انقلاب برگزار شد اظهارداشت: ورزشگاه سه هزار نفری بعثت اولین پروژه این طرح است که امیدواریم تا آینده ای نه چندان دور به بهره برداری کامل برسد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این ورزشگاهها می توان ورزش فوتبال استان تهران را پویا و با نشاط تر کرد ادامه داد: شش طرح دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید .

رییس فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی افزود: در واقع ورزش فوتبال یکی از رشته های پرطرفدار میان نسل جوان است که با تقویت امکانات می توان آنان را به این ورزش ترغیب کرد.

غلامرضا جعفری با بیان اینکه هیات های استانی ورزش های روستایی و بازیهای بومی و محلی می تواند استعداد های ورزشی را شناسایی کند خاطر نشان کرد: بیشترین استعدادهای ورزشی در روستاها و مناطق محروم به سر می برند که با تفاهم نامه های چند جانبه با سایر فدراسیون های ورزشی، می توان استعدادهای برتر را به سطح ملی معرفی کرد.

سرپرست هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی ومحلی استان تهران نیز به امضای تفاهم نامه گسترش ورزش فوتبال در سطح استان اشاره کرد و گفت: هدف از این طرح، ترویج فوتبال در روستاها و مناطق محروم است.

حسن داورزنی اضافه کرد: در این طرح استان تهران به 9منطقه تقسیم شده است که در صدد هستیم با این اقدام استعدادهای برتر در رشته فوتبال را شناسایی و با همکاری هیات فوتبال استان آموزشهای لازم به آنان داده شود.

حبیب الله شیرازی رییس هیات فوتبال استان تهران نیز در این جلسه به ضرورت این طرح اشاره کرد و گفت: در واقع ورزش استان تهران بازوی توانمند فدراسیون های ورزشی کشور محسوب می شوند و باید به ورزش تهران توجه کرد.

رییس هیات فوتبال استان تهران اظهارداشت: امضای تفاهم نامه همکاری هیات روستایی و عشایری و هیات فوتبال استان تهران باعث تشویق جوانان مرد و زن به این رشته ورزشی خواهد شد.

در جلسه هم اندیشی روسای هیات های فوتبال و روستایی و بازیهای بومی و محلی استان تهران تفاهم نامه هشت بندی به امضا رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار